poniedziałek, 10 października 2022

Znów wełna

Drugi sweter…..
Będzie ich dużo. Zeszłoroczna jesień, z prywatnych powodów, upłynęła pod znakiem robótek na drutach (bardzo prostych robótek – przypomina redakcja).
Robótek, przy których upierałam się aby nie były zapinane na zatrzaski.

TO znaczy, nie że upierałam żeby zatrzasków nie było, nie umiałam po prostu wpaść na pomysł, żeby moje sweterki miały zapięcie na plecach. A bez zapięcia, każdy sweterek musiał mieć dekolt wystarczająco szeroki aby wielka lalkowa głowa mogła przez niego przejść.
A przy wielkim dekolcie golfik musiał być równie słusznych rozmiarów.

Second sweater… ..
There will be a lot of them. Last year's fall, due to private reasons, was full of knitting (very simple knitting - I'm reminding).

Knitting, which, I insisted, not to be fastening with snaps.

I mean, not that I have insisted not to have snaps, I just couldn't come up with the idea that my sweaters should be fastened on the back. And without fastening, each sweater had to have a neckline wide enough for big doll's head to pass through it.
And with a large neckline, the turtleneck had to be the same size.

I dzisiaj mamy taki „słusznych rozmiarów” golf. Też go znacie. Był już na blogu, był ostatnio na instagranie.

Ach, taka dygresja do instragrama, i wytłumaczenie do bloga.
Do niedawna blog, a dokładniej zdjęcia na nim prezentowane ,miały głownie pokazywać moje ubranka. To one miały być najważniejsze. Lalki były tak naprawdę, nawet nie manekinem, a wieszakiem.

Więc zdjęć a na nich ubrań było zawsze duuużo. Z przodu, z tyłu, z jednego boku, z drugiego boku. Od góry, od dołu, z prawa i lewa.

And today we have such a "right size" turtleneck. You saw it. The sweater  was already shown on blog, resently on insta

Ah, such a digression to Instagram, and an explanation to the blog.
Till now, the blog, and more precisely the photos presented here, were mainly to show my clothes. Clothes were supposed to be the most important thing. Dolls were not even a mannequin, but a hanger.

So there was always a lot of clothes photos . Clothes in front, back, on one side, the other side. From up, from down, from left and right.

Teraz (od jakiś dwóch wpisów na insta) zmianiam moją taktykę. Chce skupiać się na pokazywaniu piękna miniaturowego świata, głównie lalek. Czesem ubranych, czasem ubranych w coś fantastycznego, czasem półnagich, czasem będących tłem do innych miniatur.

Dlatego zdjęć jest mniej, ale chyba dla was to też pozytywna zmiana, bo ci to za przyjemność oglądania pięćdziesięciu prawie identycznych zdjęć :) zamiast kilku fajnych ujęć 😊.

Now (from two insta entries) I'm changing my tactics. I want to focus on showing the beauty of a miniature world, mainly dolls. They will be dressed, sometimes dressed in something fantastic, sometimes half-naked, sometimes being a background for other miniatures.

That's why we will have less photos, but it is a positive change, because instead of watching fifty almost identical photos You will have few nice shots 😊.


I dziś są takie fajne ujęcia 😊 Naprawdę mi się podobają.

A na tej sesji podobają mi się jeszcze inne rzeczy.

SPODNIE
Też już widziane, na pewno prezentowane , tylko że jakoś tak dzisiaj wyglądają fantastycznie (przepraszam za ten samo zachwyt). Widać ze to spodnie ¾ i to fajne ¾. Widać ze s ą szerokie i po raz pierwszy szerokie spodnie dobrze wyglądają na moich zdjęciach.
Naprawdę jestem z nich dumna.

Today we have cool shots 😊 I really like them.

And there are other things I like about this session.

PANTS

Also already shown,certainly presented, but somehow they look fantastic today (sorry for the self-delight). You can see that these are pants ¾ and ithey are cool pants ¾ .. You can see that they are wide and for the first time wide pants look good in my photos.
I am really proud of them.

TŁO

A dokładniej ściana, bo to przyszła pokojowa ściana (ale o tym innym razem). Moje pierwsza próbna ściana z lamelkami. I jest super !!!

I co tu gadać więcej, zapraszam do oglądania… ach, no właśnie, mojej nowej lalki z której jestem bardzo zadowolona.

Uwielbiam platynowe blondynki, i w końcu taką mam 😊

BACKGROUND

more precisely the wall, because it is a future room wall, (but this is different aspect). My first  flap wall. And it's great !!!

And what more can I say, I invite you to watch ... ah, well, my new doll which I'm very happy with.

I love platinum blondes, and I have one finaly 😊


Collection: no name
Model: Meg











2 komentarze: