piątek, 31 sierpnia 2018

Birthday!!!!!!!!

No i stało się. Więc......
Finnaly it happened so.....
HAPPY BIRTHDAY TO ME (???) 
 Nieeeeee, to nie to.
Noooo, it's not this
HAPPY BIRTHDAY TO ME  (???)
nie, to też nie to co chciałam
(no, still not what I wanted)

HAPPY BIRTHDAY DEAR ME....
tak tak tak !!!!!!
yes, yes, yes !!!!!!

HAPPY BRTHDAY TO ME ;P ;D ;P ;)

I tak właśnie powinny być świętowane urodziny - mój, a w zasadzie moje wyczekane dwa prezenty 

 And this is how a Birthday shoul look like - my soo long waited gift, sorry gifts 

 

5 komentarzy:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie i intrygujaco... Czekam na więcej... DG

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego!!! Masz urodziny równo miesiąc po mnie:D To też jesteś zodiakalny Lew :)? ag
    A nowe twarze w załodze Yuupiii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. prawie równo :) Choć to zabrzmi niepoprawnie politycznie zamarzyła mi się ciemnoskóra lalka dla kontrastu

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń