poniedziałek, 13 sierpnia 2018

leżeć, leżę, leżak

Dzień Dobry po przerwie :)
Nieplanowanej, niepożądanej.
Ale najwyraźniej tak królewny mają kiedy są zmęczone.
I ja ciągle i permanentnie jestem zmęczona.

Good Morning after the break :)
Unplanned, undesirable.
But apparently that happen when princesses are tired.
And I am constantly and permanently tired


Więc żeby nie rzucać się po przerwie na głęboką wodę, nie rozbudzać zanadto wszystkich oczekiwań, dziś skromnie prezentuje mój ostatnio przygotowany produkt.  
Ale tak tylko bardzo skromnie, ledwie uchylam rąbka tajemnicy.....

So not to jump in a deep water, do not to wake up too much of all expectations, today I present my newly prepared product.
But very modestly, because I still would like to keep the secret .....


Bo trochę nie ma się czym chwalić. To taki lekko niezgrabnie prymitywny projekt, ale po tym jak mój skomplikowany zeszłoroczny leżak po prostu się wszędzie rozkleił, tym razem potrzebowałam szybkiego i łatwego rekwizytu na te gorączki.
No to Voila !!!!

Because there is nothing to be proud about it. It's such a  awkwardly primitive design. But after my complicated last year's deckchair just broke on 10 pieces up , this time I needed a quick and easy project for these fevers.

Well, Voila !!!!





 

 


2 komentarze:

  1. Widziałam na żywo i naprawdę nie wygląda prymitywnie. A na zdjęciach wygląda bardzo dobrze dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie wygląda zbyt dobrze w porównaniu jego nieskomplikowaną budową :) Ale nie będę jęczeć skoro udało mi się zrobić prawie nic, za to z wielkim efektem ;D
      Ale nie wytrzymałam trochę go zdekoloryzowałam

      Usuń