środa, 15 sierpnia 2018

Leżak -turorial

Tak jak obiecałam, dzisiaj turorial leżaczka, a dokładniej dwóch, i to różnych :D, prezentowanych w ostatnim poście.
(Ciekawe ilu z Was to zauważyło ;P)
Projekt miał być przede wszystkim prosty i szybki do wykonania takie wash & go. No i przy okazji nieco wytrzymały. Nie lubię jednorazowych mebelków, choć na pewno są łatwiejsze w wykonaniu.




Like I promised, today I'll make you a turorial how to make a sunbed, more precisely two sunbeds,  different ones  : D, presented in my last post.
(I wonder how many of you have noticed it  ;P)

This project was supposed to be easy and quick to do, just wash & g . Well, and maybe a little hardy. I do not like single-use pieces of furniture, although they are definitely easier to make.


Hmmmm....
Postawiłam na drewno, choć w przypadku mieszadełek do ciepłych napoi to duuuużo powiedziane.
Ale:
są tanie - za dwa opakowanie zapłaciłam 20 zł
są elastyczne - wystarczy 20 minut w wodzie i mieszadełka można wygnać w każdą stronę.
Góra powstała z łazienkowego dywanika kupowanego na metry,. Ale po kolei.

Hmmmm ....
I have choosed wood, although it's  a little a overstatement to call stirrers for warm drinks a wood.
But:
they are cheap - I've paid PLN 20 for two packages
they are flexible - just 20 minutes in water and you can bend them .
Top is made of a bathroom rug bought by the meter.  But first things first.
 
Od początku chciałam zrobić 2 leżaki.
Potrzebowałam 2x2 mieszadełka na nogi i siedzienie + 2x2 mieszadełka na oparcie.
Patyczki zamoczyłam na 20 minut, a w tym czasie szukałam w domu rzeczy na których mogłabym mieszadełka wygiąć i wysuszyć.
Na nogi i część siedzącą wybrałam butelkę po oshee a na oparcie małą doniczkę.

From the beginning I wanted to make 2 sunbeds.
I needed 2x2 stirres for leg and sit + 2x2 for the back.
I strewed the sticks for 20 minutes,  looking for things on which wooden tables could be bend and dry.
FOr the legs I've choosen a oshee bottle, for the back of a small pot.




I tu podpowiedz dla Was - niestety pojedyncze mieszadełko to za mało żeby utrzymać lalkę.
Ja miałam szczęście bo zakładając zrobienia dwóch sztuk leżaków wszystko powyginałam razy 2 mogłam wiec sklejać poszczególne elementy ze sobą.
I jak na moje potrzeby i częstotliwość użytkowania konstrukcja jest na chwilę obecną wystarczająca :)

Już teraz wystarczyło tylko połączyć nogi przykleić siedzenia i.....
zająć się drugą sztuką.


And here's a hint for you - unfortunately a single stirrer is not enough to keep a doll.I was lucky because assuming making two pieces of sun loungers, I stretched everything twice so I could stick individual elements together.
For my needs and frequency of use, the construction is now sufficient for now:)

It was enough now just to join the legs, to glue the back and .....
working on the second piece.






Choć mieszadełka wyginane były na tyma samym sprzęcie, choć wydawało mi się że wszystko jest wyginane z tą sama siłą, po wysuszeniu okazało się że wersja nr 2 ma bardziej pionowe oparcie.
I bardzo mi się to podoba. Bo coprawda planowałam takie same leżaki ale dwa różnie wygięte są świetnym rozwiązaniem.

Although the stirrers were bent on the same equipment, although it seemed to me, that everything was bent with the same strength, after drying, it turned out that the version No. 2 has a more vertical back.
And I like it very much. Because even I've planed to have  the same sunbed, two different are a great solution






P.S muszę jeszcze tylko pomyśleć czy ich nie przemalować.
kolory są coprawda letnie, ale bardzo ciężko dobrać ubranka do tej kolorystyki :) :) :)

P.S I just have to think about whether to repaint them.
colors are summerly, but it's very hard to choose clothes for this color :) :) :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz