sobota, 10 kwietnia 2021

Udany zakup

Choć Mattel corocznie wypuszcza setki lalkowych ubranek ja do tej pory kupiłam tylko 5 zestawów.

Trzy dla Kena, ze względu na buty w zestawie (do dnia dzisiejszego uważam że Mattel powinien  zmienić sposób szycia spodni, bo pozostawiają wiele do życzenia, BMR1959 udowodnili że można to zrobić) i dwa zestawy dla Barbie. Okropną koktajlową sukienkę - już ją przerobiłam, która została kupiona dla czerwonych okularów przeciwsłonecznych w zestawie - jak się okazało po zakupie - też nieudanych. Oraz zestaw  paski - dzianinowy t-shirt z midi dzianinową spódnice.

Although Mattel releases hundreds of doll clothes every year, I have bought so far only  5 sets.

Three for Ken, because of the shoes included in the package (Mattel should change the way the pants are sewn, BMR1959 proved that it's possobletp sew good pants) and two sets for Barbie. Terrible cocktail dress - I already reused it, which was bought for the red sunglasses in the set - as it turned out after purchase - also unsuccessful. And a set of stripes - a knitted t-shirt with midi knitted skirts.

I to mój jedyny zestaw jaki kupiłam dla ubranek -  spódnica mnie tak oczarowała, że systematycznie, co jakiś czas pojawia się na spontanicznych sesjach.
I pojawi się dzisiaj z białą górą i czarną etolą.

And this is my only set that I bought for clothes - the skirt charmed me so much, that it regularly, from time to time, appears at spontaneous sessions.
And it will come today with a white top and a black stole.

Kolekcja / Collection: no name
Model: Riri














4 komentarze: