wtorek, 20 kwietnia 2021

Boho

 Mam dzisiaj wielką przyjemność przedstawić Wam fajną kamizelkę :)

Gdyby wełna się lepiej układała to miałabym przyjemność przedstawić Wam super kamizelkę, a tak musimy pozostać przy fajnej.

Choć sama zupełnie nie widzę się w stylu boho, to w przypadku lalek zdarza mi się lekko skręcać w tamtą stronę. I tą kamizelką właśnie skręciłam. 

A ponieważ to zupełnie nie moja strefa,  buty i spodnie zupełnie przełamują jej styl. Ale mi się to zgadza ;). Nie wiem czy to przez wiosnę, czy to przez promienie słoneczne, a może przez tą stylizacje, ale sesja mi się po prostu podoba. Bardzo :)

I have a great pleasure to introduce you  a nice vest today :)

If the wool was better  I would have the pleasure of introducing you a great vest, but now we have to stick to the nice one.

Although I do not feel the boho style at all, in the doll's word I sometimes turn slightly into that way. And this vest just twisted there.

But since it's not my comfort zone, shoes and pants completely break boho style. But today it works;). I don't know if it's because of the spring, it's because of the sun's rays, or maybe because of this style, but I just like the session. Realy :)


Kolekcja / Collection: no name
Model: Summer













7 komentarzy:

  1. Właśnie to jest fajne w lalkach, że można nimi skręcać w różne strony :) A kamizelka jest w dechę!

    OdpowiedzUsuń
  2. To jest cudeńko. Bardzo mi się podoba. Orginalna stylizacja 👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie nie w moim stylu, tym bardziej sie cieszę że wyszło :)

      Usuń
    2. Ja jestem zawsze pełna podziwu dla Twojej kreatywności i cierpliwości. Chętnie bym taką nosiła sama. Piękna

      Usuń
  3. sama chętnie bym założyła taka kamizelkę - bardzo w moim stylu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to totalnie nie ja :) a kamizelka powstała z inspiracji własną mini kolekcją lion the king i mam taką boho psiapsiółkę co mi czasami podrzuca pomysły.

      Usuń