poniedziałek, 26 kwietnia 2021

Spontan

W moim życiu uszyłam bardzo dużo lalkowych spodni.
Leginsów, spoginsów, a nawet spodni z kieszeniami, ale jeszcze nigdy nie udało mi się uszyć tak fajnych spodni, w jakich przyjechał mój prezent Joy-Jules.
Naprawdę wypasiona wersja Barbie Fashionistas w niczym nie ustępowała ubrankom BMR1959.

Z tym większym żalem muszę powiedzieć że  cudne spodenki nie dopinają się na ciałku made to move.

I've made a lot of doll pants in my life.
Leggings, 
trougings, and even trousers with pockets, but I've never sewed such cool trousers in which my Joy-Jules gift arrived.
The updated version of Barbie Fashionistas was in no way inferior to the BMR1959 clothes.

It is even more regrettable to say that the wonderful pants do not fasten on the made to move body.

Sporo spodni mojego autorstwa, szytych oryginalnie na fashionistki  też nie dopinało się na MTM, ale z nimi jakoś nie miałam sentymentu się pożegnać.  Te pewnie będą pojawiały się jeszcze na niejednej sesji, ale nigdy z tyłu :)

Dzisiaj niedopasowana góra jest trochę celowo schowana pod długim swetrem. A sweter jest długi, ale tylko dlatego, ze chciałam sprawdzić jak moja jedyna czarnoskóra Barbie będzie wyglądała w jasnych ubrankach. A wygląda dobrze.

A lot of my pants, originally sewn for fashionistas bodu, also do not fit on MTM, but somehow I had no sentiment to say goodbye to them. These will probably appear on more than one session, but never from the back :)

Today,to small trauser's top is a bit deliberately hidden under a long sweater. And the sweater is long, but only because I wanted to see how my only black Barbie will look in bright clothes. And she looks good

Kolekcja / Collection: no name
Model: Riri 













4 komentarze:

  1. Bardzo mi się podoba w tym jasnym swetrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dobrze jej w jasnym :) i odnoszę wrażenie że w białym jej karnacja staje się jakby jaśniejsza

      Usuń
  2. Bardzo fajny strój - podoba mi sie takie kolorystyczne połącznie.

    OdpowiedzUsuń