niedziela, 18 marca 2018

Dziś zielone górą

Dzisiaj dzień Św. Patryka.
I choć moja wiedza na temat Irlandii nie jest  duża, to bardzo podoba mi się kraj który świętuje zielone skrzaty, elfy i koniczynki :)
A jak najlepiej mogę uczcić ten dzień?
Oczywiście zielonym swetrem :)

Today we have St. Patrick's Day.
And although my knowledge about Ireland is not big, I really like the country that celebrates green elves and shamrocks :)
And how can celebrate this day?
Of course, with a green sweater :)


Chciałam napisać że może jeszcze nie doszłam do perfekcji, ale już na pewno doszłam do zadawalającego mnie poziomu w robieniu sweterków na drutach. Że już spokojnie, bez żadnej żenady mogę  ubierać w nie lalki i być pewną że sesja się uda.
I na pewno bym to napisała, ale ... zobaczyłam  zdjęcia.
Dlatego powiem tylko że udanego dnia Św. Patryka.....  

I wanted to write that maybe I hadn't  achieved perfection yet, but I have certainly reached a satisfaction level of knitting sweaters. That I can calmly, without any shame dress dolls in them and be sure that the session will be a succees.
And I would definitely write it, but ... I saw the pictures.
That's why I will only say: good  Saint Patrick day .....


Kolekcja: sweater
Modelki: Rubie



 



 
 

 



 

2 komentarze:

  1. Zielone kolory to zupełnie nie moja bajka. Ale jej ten kolor paduje idealnie. Trzeba przyznać że w robieniu swetrów na drutach jesteś perfejcyjna co widać DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wymiary są OK, nad jakością muszę jeszcze troszkę popracować :)

      Usuń