sobota, 4 lutego 2017

Kuchnia dla Barbie :) naprawdę????

Decyzje, decyzje, decyzje....
Jak tu zacząć ten nowy miesiąc....
butami?..... kuchnią?...... a może jakąś fajną letnią sesją na te szklanki na drogach i chodnikach? ............
Co wybieracie?, co wolicie ?
Jeśli kuchnię to dzisiaj spełniam Wasze życzenie.
Inne opcje muszę chwilę poczekać.

Decisions, decisions, decisions ....
How should we start the new month ....
shoes? ..... kitchen? ...... or maybe a cool summer session because of glass on roads and sidewalks? ............
What do you choose ?, what do you prefer?
If kitchen today I'll fulfill your request.
Other options have to wait a while.


Oczywiście wszystko musiało zacząć się od planu. Nie było trudno, skoro oryginał znajduje się w Klanowym mieszkanku u Agnieszki Lubicz. Kilka kresek i cyferek na karteczce post it wystarczyło :).
Naturalnie życie lekko zmodyfikowało moje założenia i wyliczenia, ale minimalnie - co zobaczycie za chwilę. 

Of course, everythin start with a plan. It was not difficult, since the original is in the Klan's flat of Agnieszka Lubicz. Small post it card was enough.
Naturally, life slightly modified the assumptions and calculation, but minimum - what you will see in a moment.


Żeby zrobić lalkową kuchnie potrzebny jest....... wielki bałagan, dużo miejsca na podłodze i goła lalka jako odnośnik odpowiednich wymiarów.

To make the doll kitchen you need ....... big mess, a lot of floor space and a naked doll as a reference the appropriate dimensions.

 
Najpierw naniosłam wymiary mebli tak, żeby "tapetować" tylko obszary odkryte. Najklejanie takich wielkich powierzchni po pierwsze byłoby nieekonomiczne, po drugie niezwykle trudne, szczególnie w pojedynkę.
 
First, I applied the dimensions of the furniture to "wallpapering" only the areas exposed. Gluing such large surfaces would be uneconomic first, second, extremely difficult, particularly I'm doing it alone.



Potem zabrałam się za mebelki - które w ogromnej większości są tylko atrapą. Ale za to będą wyglądały świetnie :)

Then I started with  furniture - which are in majority just dummy. But it will look great :)

 
 szafki kuchenne / kitchen shelfs



Fronty szafek kuchennych / Kitchen shelf fronts


Szafki gotowe mówiłam że będą wyglądały świetnie :)
Made shelfs - told you they will look amazing :)


Gotowy mebelek przykleiłam do ściany. Tak samo zrobiłam lodówkę
Piece of furniture was glued to the wall. Fridge was made the same.


Po drugiej stronie ściany dla wsparcia konta prostego w mieszkankiu(przy tekturze to niezwykle trudne) postanowiłam zrobić zabudowę która przytrzyma dwie ściany. Pomyśałam też, że skoro przestrzeń i tak będzie zabrana , może warto zrobić ze dwie skrytki na akcesoria kuchenne i mieć je zawsze pod ręką gdy kuchenna przestrzeń będzie używana do sesji.

On the other side of the wall to support corner (the cardboard is extremely difficult to keep corners) I decided to make piece of furniture that will hold the two walls. And since space and it will be taken away, I may have a place to hide kitchen accessories and have them always near when the kitchen space will be used for the session.








 
Zostało tylko zrobić kuchenny blat. Zzlew to pojemnik po wykałaczkach, kuchenka elektryczna to kwadrat pianki,  i umieścić na meblach :)
 
It was only to make kitchen countertop. Sink is container fo toothpicks, electric stove is a square foam and put on the furniture :)

 
A skoro ta diorama miała być w pełni urządzonym pomieszczeniem, zaszalałam i postanowiłam dorzucić jeszcze górne szafki.
 
And since this diorama was to be fully furnished room, I pushed the boat out and have decided to add the upper cabinet.




Jeszcze tylko dwie otwarte półki, tak modne ostatnio i kuchnia gotowa :)

Needed only two open shelves, so fashionable recently, and kitchen is ready :)





 







 

Moja kuchnia na zdjęciach wygląda bardzo dobrze, ale zrobiłam tu sporo błędów, które będą musiały być poprawione, ale o tym już następnym razem.
A Ania ma na sobie spódniczkę, która czekała na swój moment ponad dwa lata. A bluzeczka, choć zwykła w swojej prostocie urzeka mnie ozdobą na ramieniu - bardzo mi się podoba ta moja praca :)

A jak wam się podoba kubeczek? :)

My kitchen looks very good on photos, but I did find a lot of mistakes, which will have to be corrected, but about this  next time.

And Ania is wearing a skirt, which was waiting for his moment more than two years. A blouse, though simple in its simplicity impresses me withembellishment on the shoulder - I like  my work :)


And how do you like a mug? :)

5 komentarzy:

  1. Aniu jesteś najbardziej kreatywną osoba, ktora znam. Nie ma dla Ciebie żadnych barier. Potrafisz zrobić coś tak pięknego z niczego.kuchnia jest bajeczna tak samo jak modelka. Uwielbiam to w Tobie że pi raz kolejny nas taj zaskakujesz DG wielki szacun dla Twojej pracy

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie będę udawała - liczyłam po cichu na pozytywne słowa odnośnie kuchni. A jeśli jeszcze mogę Was zaskoczyć.....
    A kuchnia tak mnie nakręciła że mam kolejne plany ale na razie to sekret.

    OdpowiedzUsuń
  3. KUCHNIA WYGLĄDA NIESAMOWICIE REALISTYCZNIE!! Aż mi brak słów (o się nieczęsto zdarza :)i jeszcze te szuflady i kubki NO WOW! Efekt końcowy powalający, nie dość, że wygląda jak prawdziwa kuchnia to jeszcze bardzo fajna prawdziwa kuchnia, tylko zieleniny ziołowej mi tu jeszcze brakuje w jakieś doniczce i kanapek :D! Szacun Aniu Szacun! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy emocje i samozachwyt opadły okazało się że to wielgachna kolumbryna dla której trzeba szukac sporo miejsca na przechoeanie dlatego juz na tą chwilę projekt jest mierny

      Usuń
  4. Anna ma tu na sobie świetne ciuchy, pozazdraszaczam :) ag

    OdpowiedzUsuń