poniedziałek, 26 lipca 2021

ulubiony gorset

Och, mam dziś wielka pojemność przedstawić wam jedna z moich ulubionych letnich sesji.
Zupełnie zwykła, zrobiona spontanicznie, na zewnątrz, więc bez żadnego dodatkowego przygotowania, bez angażowania rekwizytów (pomijając oczywiście leżak). A jednak wyjątkowa.
Dlaczego?
Przez ubranka, a dokładniej gorsetu w kratkę.

Oh, today I have great plasure to present to you one of my favorite summer sessions.
Completely ordinary, made spontaneously, outside, so without any additional preparation, without involving any props (apart from the sunbed, of course). And yet unique.
Why?
Through clothes, more specifically a checkered corset.

Już go widzieliście, na pewno pod różowym płaszczem, ale dzisiaj będzie miał swój dzień.
Spodenki od czasu sesji zostały już kompletnie przerobione, ale w białej, oryginalnej formie były świetnym tłem dla kolorowego gorsetu.

You've seen it before, at least once under a pink coat, but today is going to be it's day.
The shorts have already been completely reworked since the session, but in their original white form they were a great background for a colorful corset.

Kolekcja / Collection: no name
Model: Ania












8 komentarzy:

  1. Prześliczny kolorystycznie zestaw :))) Raquelle pięknie go prezentuje. Gorset z białymi spodenkami to strzał w 10! Sesja z leżakiem - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja Ania to Raquelle? Kiedyś próbowałam szukać ich oryginalnych korzeni, ale szybko to odpuściłam. Byłam dumna i z efektów sesji i samego leżaczka. Niestety nie przetrwał, a d nowego modelu jakoś nie mogę zasiąść.

      Usuń
  2. Piękny gorset i cudne spodenki. Bardzo udana letnia sesja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię tą sesję :) jest taka lekka. Za to spodenki najpierw przeszły metamorfozę - dodałam im haft. Nie wiem dlaczego ale postanowiłam je lekko ożywić. A potem zostały wydane :)

      Usuń
  3. Jakie ma fachowe okulary lustrzanki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustrzanki fachowe -oryginalne mattelowskie, ale ile trzeba uważać żeby się w nich nie odbić 😁

      Usuń
  4. Bardzo przyjemna dla oka sesja😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziuękuję - to jedna z moich ulubionych sesji

      Usuń