wtorek, 13 lipca 2021

Ostatni strój :(

Ojej, ojej, ojej - wszystko co dobre się kiedyś kończy. Moja kolekcja również.
Szkoda :( Mi samej. Choć to ciągle  lalkowe ubranka, to mimo wszystko trochę coś innego.

Taka świeżość, trochę inność. No prawda jest taka że nawet dla najbardziej niezwykłych, wymyślnych i designerskich spodenek  nie zamawiałabym kinetycznego piasku i nie tworzyłabym  w pokoju plaży.  Co innego gdy w lalkowym kartonie czeka na premierę 6 sztuk  strojów kąpielowych .
Nawet jeśli są mniej udane, mniej dopasowane, czy mniej fajne.

Oh dear, dear, dear - unfortunatelly all good things come to an end. So is my collection.
It's a pity :( To myself. Although they are still doll-like clothes, they are a bit different.
Such freshness, a bit different. Well, the truth is that even for the most unusual, sophisticated and designer shorts, I would not order kinetic sand and I would not create a beach in my room. It is different when 6 pieces of bathing suits are waiting for the premiere.
Even if they are less successful, less fit or less cool. 


Zaprezentowane z kolekcji do tej pory :)

Collection presented till now



Znów muszę zacząć od otoczenia, ale tym razem dlatego ze to ono jest gorsze od samego stroju, oczywiście moim skromnym zdaniem.
Chyba nie miałam: 
a) pomysłu
b) dobrych chęci
c) właściwej perspektywy
No efekt końcowy plaży nie powala.....

Again, I have to start with the background, but this time because it is worse than the outfit itself, of course in my opinion.
I don't think I had:
a) an idea
b) good intentions
c) proper perspective
Well, the end result with beach does not knock me down .....


Za to sam strój kąpielowy....
Na pewno najlepsza wersja z tej puli jednoczęściowych. Oczywiście sukces przypisuję materiałowi . Nie bez powodu trudno w sklepach znaleźć strój kąpielowy który byłby uszyty z płócienka ,
Na pewno też sukces gwarantował kolor. Czerwień to czerwień. Nie bez powodu monarchowie czy superman postawili właśnie na ten kolor  🤣😁

The swimsuit itself ...
Certainly the best version of the one-piece swimsuits. Of course, I attribute the success to the material. It is not without reason that it is difficult to find a swimsuit in stores, that would be made of linen.
Color was the guarantee of success as well. Red is red. There is a reason why monarchs or superman chose this color 🤣😁

I tylko tak trochę smutno ze ta podróż dobiegła końca.
Przez myśl przeszło mi nawet że uszyję jeszcze jedną taką kolekcję w tym sezonie, ale rozsadek mówi że to się nie uda.
Nie mam pomysłu na coś nowego i świeżego i to jeszcze w kolekcji.
Cóż, cieszmy się tą ostatnią sesją....

And it's just a bit sad that this journey has come to an end.
I even thought that I will sew another collection this season , but common sense says that it will not work.
I have no idea for something new and fresh, and make the consistent collection.
Well, let's enjoy this final session .... 

Kolekcja / Collection: Stripes
Model : Sommer














I tylko dodam na koniec, że to i sie stało w ostatnim czasie na tym blogu,  zapewne dzięki Olla123 (Blog o Barbie Fashionistas (barbie-fashionistas-foto-blog-olla123.blogspot.com olla123 (fotoblogolla123.blogspot.com)) i Manguście (Mangustowo | w krainie zabawek i popkultury (wordpress.com) jest istnym szaleństwem i nie byłam / nie jestem na to gotowa. 
Muszę chwile ochłonąć :)

And at the end, what has happened recently on this blog, probably because of Olla123 (Blog o Barbie Fashionistas (barbie-fashionistas-foto-blog-olla123.blogspot.com) and Mangusta (Mangustowo | w krainie zabawek i popkultury (wordpress.com) is a real madness and I was not / I'm not ready for it.
I need to cool down for a while :) 

10 komentarzy:

  1. I znów rewelacyjna sesja! Modelka to istny żywioł w tych rudych włosach i intensywnej czerwieni stroju kąpielowego! Bajeczne klimaty!
    Może i poprzednie "lalkowanie" było istnym szaleństwem, ale jakże inspirującym i efektownym! Wypocznij, odpręż się i wracaj z nowymi pomysłami :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się określenie "istny żywioł" 😀
      A szaleństwo spowodowanie jest wzrostem zainteresowania moim blogiem... nie byłam na to gotowa 😵🥴

      Usuń
  2. Przepiękna i bardzo profesjonalna sesja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ups... nie chciałam narozrabiać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za to narozrabianie 😊🤗. Początkowo trochę się zestresowałam, ale na szczęście już mi przeszło i nawet miło jest pomyśleć że ten tworzony przeze mnie prywatny mini światek także podoba się innym osobom.

      Usuń
  4. Cudowny strój, jak dla mnie nr 1😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest fajny :) Tutaj udało mi się nie tylko do dopasować, ale podoba mi si dekolt, bardzo podoba mi się tył. Zadnej inny strój nie jest tak atrakcyjny od tyłu jak ten :)
      Ale ja chyba stawiam na żółty dwuczęsciowy, może dlatego że można go częściej wykorzystać, choć teraz przyszło mi do głowy że wcale nie.
      Musze to sprawdzić, bo mnie zainspirowałaś :)

      Usuń