sobota, 5 czerwca 2021

Tym razem dywanik białych kwiatów

Po raz trzeci fajne kwiaty :)
Ale na tym fajność się kończy.
Zależało mi na tym żeby zdążyć uchwycić piękność kwiatów zanim przekwitną, ale ponieważ wyprałam się z zewnętrznych pomysłów na sesje niestety reszta jest dość kiepska.

Cool flowers for the third time :)
But that's where the fun ends.
It was important for me to capture the beauty of the flowers before they fade, but as I was  washed away from  ideas for external sessions, unfortunately the rest is pretty lame.

No i ubranka..... a może i modelka.....
Crop sam w sobie myślę ze jest OK, choć na zdjęciach tego nie widać. Miał być taki prosty, surowy, sportowy, w końcu bawełna jest z printem moro - musicie mi uwierzyć na słowo :).
Spodnie same w sobie też nie są najgorsze, choć i też nie są najlepsze. Ale zdecydowanie w tej sesji wyglądają kiepsko. I sama sobie zadaję dziś pytanie czy to jest  lalka? czy to jest ... no właśnie nie wiem co....

And clothes ..... or maybe a model .....
Crop itself in my opinion is OK, but you can't see it in the pictures. It was supposed to be so simple, basic, sporty, after all, cotton is with a camo print - you have to take my word for it :).
The pants themselves aren't too bad either, though they either are not the best . But they definitely look lame in this session. And I am asking myself today is it a doll? is it ... well, I don't even  know what ....

Coś mi tu nie klika....

Spróbuję jeszcze zestawić crop'ik z bojówkami, czy spodniami dresowymi, myślę że to może uratować stylizacyjnie ten TOP. Jest tylko jeden problem - muszę je najpierw uszyć.
A dziś skupcie się na pięknie natury.

Something is not clicking me here ....
I will try to combine the crop with cargo pants or sweatpants, I think it can save this TOP in terms of styling. There is only one problem - I have to sew them first.
And today focus on the beauty of nature.

Kolekcja / Collection :no name
Model: Riri












4 komentarze:

  1. Choćby nie wiem jak piękne były kwiaty, to i tak moją uwagę przykuwa lalka :)))
    Moim zdaniem jest świetnie ubrana!
    U tej właśnie panny trochę irytują mnie jej włosy, bo są ładnego koloru, ale proste i ciężko je ułożyć w coś sensownego (mam na myśli moją pannę)...choć Twoja wygląda naprawdę uroczo :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spodziewałam się takiego komentarza i teraz nie wiem co powiedzieć.... musi wystarczyć dziękuję.

      Usuń
  2. Panna leżąca w kwiatach zachwyciła mnie.

    OdpowiedzUsuń