środa, 23 czerwca 2021

Jednoczęściowy strój kąpielowy

Dzisiaj znów zobaczycie trochę magii, ale to za chwilę.

Tak jak ostatnio i tym razem nie napiszę że stroje kąpielowa moją mocną stroną- a tak planowałam :)

Oczywiście nie jest źle. Kiedy strój widać z przodu to prezentuje się całkiem nieźle :) Nawet bardzo dobrze.

Today you will see some magic, but that in a moment.

Like the last time, I will not write that the swimsits are my strenght - that's what I was planning :)

Of course it's not bad. When the swimsuit is visible from the front it looks pretty good :) Even very good.

W tej sesji znów największym problemem było znalezienie odpowiedniego otoczenia. 

Plaże latem trudno nazwać ustronnym i spokojnym miejscem, a w tej sesji bardzo mi  zależało na słońcu.
No to spróbowałam od "nieplaży" 
Nie jestem niestety ani posiadaczką basenu wewnętrznego, ani też zewnętrznego, musiałam kombinować. Metodą prób i błędów nauczyłam się że na pewno nawet największa miska nie uda lalkowego basenu :D

The biggest problem with this session was to find the right background, again.

Beaches in summer can hardly be called a secluded and peaceful place, and i I really needed the sun.
So, I started from finding "not beach"
Unfortunately, I am not the owner of an indoor or outdoor pool, I had to find something. Through trials and errors, I have learned that even the largest bowl will not pretend doll's swimingpool :D


Mini rzeczka, lekko wysuszona przez letnie temperatury, też się nie sprawdziła.

The mini river, slightly dried up by summer temperatures, also did not work.


Na szczęście udało się w końcu znaleźć kawałeczek, na tyle intymnej mini plaży że sesja mogła się odbyć :)

Fortunately, I have finally found a little, intimate enough mini beach, and my session could take place :)

Kolekcja / Collection: Stripes
Model: Eve














A to mój malutki kawałek plaży z niebem z niebieskiego prześcieradła ;D

And this is my small piece of beach with sky mady from the blue bed sheet ;D




4 komentarze:

  1. Gdzie znalazłaś tak małe kolo dmuchane??? Świetny pomysł na sesję, zaskakujesz moja droga nas caly czas 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha !!!! prawie na przeciwko Ciebie :)
      A serio, trafiłam na te mini koło w Sinsay :) Nie mogłam się oprzeć

      Usuń
  2. To się nazywa pomysł na sesję wakacyjną!

    OdpowiedzUsuń