piątek, 30 sierpnia 2019

Dziś nie ja

Nie często zdarza się na tym blogu sesja nie mojego autorstwa.
Chociaż.... jakby się tak zastanowić to "nieczęsto" powinnam zastąpić stwierdzeniem iż zdarzyło się raz. Tak. Raz jeden, jedyny cała sesja - od zestawienia ubranek do zrobienia zdjęć została zrobiona nie przeze mnie. 
Dzisiejsza sesja jest równie wyjątkowa. A może nawet bardziej. Nigdy, przenigdy nie pomyślałabym, że na tym blogu może pojawić się coś autorstwa...… mojej siostry :)

It's not common to have here something not authored by me.
Although…. I should probably "not common" replace to "it happened once.
Yes, One time, the whole session, from choosing clothes to taking photos It was not done by me.
TOday's session is also unique. Maybe even more. I have never think that I will have here something made by … my sister. 

I dlatego na sesji będą długie spodnie :).
Ja nie lubię wykorzystywać ich do sesji bo jako ich twórca wiem że, delikatnie mówiąc, nie za bardzo mi wychodzą. Za to moja siostra, świeżynka w tym temacie ze 100 wybrał właśnie je.
Już raz się tu pojawiły.
I dziś, po raz drugi nadal mnie nie zachwycają, jednak.... patrząc na tą sesję, świeższym okiem być może domyślam się co poszło nie tak. 
Po pierwsze - zakładki są chyba za długie. Następna próba będzie miała zakładki dwa razy krótsze
Po drugie - aby spodnie były bardziej lejące zrezygnowałam z bocznych szwów co również wymusiło na mnie kolejne zakładki po bokach. Następnym razem spróbuję mimo wszystko nogawkę zszywać z dwóch elementów.

And that's why we will have long pants today :)
I don't like to use them for sessions because , as their author I know they are not perfect. But my sister, completelly fresh in this topic, from more then 100 pieces chose them.

You have already seen this pants. 
And even today they still don't impress me, but at least looking at this photos with a fresh eye, maybe I'll find what is wrong with them.
First of all - pleats are to long. Next time I will change it.
Second of all - to make the trausers more pouring I have resign from side stitches. But doing this I needed to make more , too long, pleats.


A reszta...…
Cóż, moja siostra jest typem "complete look style" stąd mamy srebrne assesoire nie tylko w okularach przeciwsłonecznych, nie tylko na bransoletce, ale jeszcze mamy element na szyli.
To właśnie moja siostra.

Miłego oglądania

And the rest….
Well, my sister is a "complete look style" type, so thanks to her we don't have only silver sunglasses, we don't have only silver bracelet, but we have aslo silver element on the neck.
THis is my sister.
Enjoy it.

Kolekcja/ Collection : no name
Modeka/ Model: Ania














2 komentarze:

  1. Bardzo fajna sesja, spodnie prezentują się rewelacyjnie. Niezły duet tworzycie z siostrą dg bdb sie to ogląda, uczta dla oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie nieoczekiwane zestawienia zawsze mnie cieszą i ……… zawsze zaskakują. Lubię takie odmiany

      Usuń