środa, 21 sierpnia 2019

Sweter po raz trzeci

i co mogę dodać więcej :)
Nigdy nie przeszło mi przez głowę że ten sweter będzie tyle razy pojawiał się na sesjach.
W czym tkwi jego fenomen?
Problem w tym, że w niczym. Sweter jest najprostszy z najprostszych, najbardziej neutralny z neutralnych, najzwyklejszy ze zwykłych. I to jest jego największa zaleta.

Sweater for the third time and what can I add :)
It never crossed my mind that this sweater will appear here so many Times.
What is its phenomenon?
Nothing. Sweater is the simplest of the simplest, the most neutral of the neutral, the most ordinary of the ordunary. And this is its biggest advantage.


Od samego początku zabawy z Barbie mam ciśnienie na poszukiwanie materiałów z malutkimi nadrukami. Przeglądając setki oryginalnych lalkowych ubranek najbardziej zakochiwałam się w tych z malutkimi obrazkami i obiecywałam sobie że będę miała dużo takich materiałów. Więc za każdym razem ze sklepu materiałowego wracam z czymś ciapatym. 

From the very beginning I have had a pressure to look for materials with tiny prints. Looking through hundreds  of original doll clothes I fell in love with those with tiny pictures, and I have promised myself that I will have a lot of such materials. So every time I'm comming back from fabric store with something shabby.

Historia jest zawsze ta sama. Materiał leży, leży, kolejny wypad i polowanie na następne ciapki, szycie czegoś z ciapek zakupionych w przeszłości a kiedy przychodzi mi ubrać lalki na kolejną sesję...… klops.
Bo jak zestawić ciapki niebiesko różowe z pomarańczową kratką. Albo ciapki szaro żółte z fioletowymi kwiatkami.... nie mam materiałów jednokolorowych !!!

Ratunkiem staje się wtedy kawowy, neutralny sweterek :)

The story is always the same, fabrics lies, lies, another trip to the store, another shabby fabric, sewing something from (again shabby) material bought in the past, and when I need to dress the doll for the next session….. problem.
Because how to make a set from something blue and pink with an orange check. Or something gray & yellow with Purple flowers…. I don't have one color fabrics !!!!!
A neutral sweater becomes a rescue for me :)

Kolekcja/Collection: no name
Modelka/Model: EVE













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz