poniedziałek, 19 sierpnia 2019

nieswieży oddech egzotyki

Przyznaję się.
Są rzecz które za żadne skarby nie chcą mi wyjść. I nie wychodzą. Jakkolwiek bym się nie starała.
Więc jakkolwiek się przy tych spodniach napracowałam, jakkolwiek miękki, delikatny materiał na nie wybrałam, zamierzonego efektu nie zrealizowałam.
A miało być romantycznie, seksownie i przede wszystkim egzotycznie.

I need to confess.There are things which I'm not able to do. For all the money of the world. However . No matter how hard I would try.So although I have worked on these pants very hard, however soft and delicate material I have use, the efect is poor.And it was supposed to be romantic, sexy and, above all, exotic.

Po małym pokazie tańca brzucha który miałam przyjemność oglądać na żywo, nabrałam ochoty do uszycia czegoś w stylu dalekiego wschodu. Staniki niezbyt mi wychodzą, pięknie zdobione pasy też zakończyły się fiaskiem, alladynki były świetnym pomysłem.
Teoretycznie wszystko wydawało się łatwe, a nawet bardzo łatwe.

After a small show of belly dance which I had the pleasure to watch it live, I gained the desire to sew something in the style of the Far East. Brassieres do not come out very well, beautifully decorated belts also ended as a failure, harem trousers were a great idea.In theory, everything seemed so easy, so very easy.

Ze względu na ogromne rozcięcia po zewnętrznych stronach nogawek to mogły być pierwsze spodnie które w żaden sposób nie musiał być dopasowane do lalkowej figury.
Mogły być, ale mi nie wyszły. Coraz bardziej zastanawiam się czy to naprawdę  wina mini skali, jak często tłumaczę swoje porażki, czy może jednak coś robię źle.
No nie chcą się układać. 
I były szerokie ,żeby ciężarem opadały rozszerzając rozcięcie i za długie, ale nic nie pomogło.
Lecz niech nie zwiedzą was zdjęcia, a ten czasem udany efekt, to starannie układany materiał, żeby Was trochę oszukać :)

Due to the huge slits on the outer sides of the legs, they could be the first pants not to be fitted to the doll's figure.They could be, but they didn't. More and more I wonder if it really is a mini-scale problem, (like I often explain my failures), or maybe I am doing something wrong.They do not want to look good.They were wide so that they migh fell heavily, they were also too long, but nothing helped.But don't be misslead wit pictures,  this sometimes successful effect is made by carefully arranged material to fool you a bit :)

Kolekcja: no name
Modelki: JJ Joy-Jules








































2 komentarze:

  1. Aniu przecież one wyszły genialnie. Są przecudowne. Przepiękny materiał, prezentują się wyśmienicie. Co tu nie wyszło? Nie wiem, nie widze tego dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Materiał jest fajny, ale spodniom daleko od ideału.... nie spływają pięknie, tylko załamują się pod kolanem. Na wielu zdjęciach wyglądają jak bryczesy do jazdy konnej zamiast jak eteryczne spodnie tancerki egotycznej :(

      Usuń