niedziela, 11 sierpnia 2019

I'm back

Miałam wakacje.
Jak zapewne każdy, i ja uważam ze były zdecydowanie za krótkie. Bo były za krótkie.
Zycie nie powinno polegać w głównej mierze na pracy. 
Jest za krótkie i za kruche na marnotrawienie jej w biurach, fabrykach, samochodach, nierzadko w otoczeniu ludzi nam obcych, nam niesprzyjających czy negatywnie nastawionych.
To tak w ramach życiowych przemyśleń.

I had summer holiday.
Probably as everyone, I tkink they were definetely too short. Because they were too short.
Life should not be about work.
Life is to short and too fragile for wasting it in offices, factiries, cars, often surrounded by strangers, unfavorable or with negative attitude.
But going back to doll's life

Z pozytywów nadal mamy lato, jak na sierpień przystało :)
Lubię tą porę roku. Przy każdej okazji podkreślam że matka natura bardzo pomaga mi w letnich sesjach, choć pot na plecach i gruby pasek aparatu na szyi jest mało przyjemny w pełnym słońcu.
Ale nie narzekam i dzisiaj zapraszam Was do delikatnego lawendowego cienia :)

Beeing possivite: we still have Summer :)
I like this time of year. Every time when I have opportunity I emphasize that mother nature helps me a lot in summer sessions, although the sweat on my back and a thick cameta strap around my neck is not very pleasant in full sun.
But I'll not compain and today I invite you under a delicate lavender shade :)


W roli głównej stanik i cudownie fotogeniczna Riri. To moja najmłodsza lala i nie mam z nią dużego doświadczenia w sesjach, ale jest spora szansa ze to będą jej jedne z najpiękniejszych zdjęć.  Mam nadzieję że podzielicie mój entuzjazm.


Starring: bra and wonderfully photogenic Riri. This is my youngest doll and I don't have much experience with her's sessions, but there is a good chance that this pictures will be one of most beautiful photos of Riri. I hope you wil share my enthusiasm.

Kolekcja / Collection : no name

Modelka / Model : Riri















2 komentarze:

  1. Ona mi sie bardzo podoba. Fantastycznie wychodzi na zdjęciach. Super stylizacja dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie ma 100% udanych sesji- to wyjątkowy wynik

      Usuń