czwartek, 5 września 2019

Okulary

Dziś taki mini mini wpis.

Jakiś czas temu chwaliłam się Wam przemalowanymi  Barbowymi butami. A ponieważ, nieskromnie powiem, podobał mi się efekt ostateczny, postanowiłam powtórzyć sukces z dodatkami.
OK może dodatki to trochę za dużo. Sukces postanowiłam powtórzyć z okularami. Ponieważ były w pakiecie z kupowanymi butami, trochę się ich uzbierało.

A mini mini short entry today.
Some time ago I was bragging with repainted Barbie's shoes. And because, immodestly, I liked the final effect, I have decided to repeat this succes with accessories.
OK maybe accessories it s bit too much. I have decided to repeat painting success with doll's glasses. Since they were part of shoes package, I have collected some.

I przyznam szczerze że nie jestem zachwycona. Miałam nadzieję że wyjdzie lepiej, ale pewnie od początku powinnam wiedzieć ze domalowanie ciemniejszych elementów (takich jak czarna podeszwa) będzie dużo łatwiejsze niż malowanie czarnego na biało. 

Jak będą źle wychodziły na zdjęciach najwyżej nie będę ich ubierała.

I need to admit that I'm not delighted. I thought effect will be much, much better, but probably I should known better  that painting darker elements (such as a black sole) will be much easier than painting white on black.

If they will look bad on pictures I will just not use them.











2 komentarze:

  1. Fajnie to wygląda, moze z bluska widzisz jakieś mankamenty ale na zdjęciu tego nie widać

    OdpowiedzUsuń