wtorek, 16 kwietnia 2019

spodnie - wielka rzecz

Choć małe, choć skromne, choć 3/4 to im też należy się chwila uwagi.
A mam się czym chwalić i za co się ganić.
Po raz kolejny wstyd mi za to że zamiast się rozwijać, zamiast tworzyć coś lepszego, bardziej udoskonalonego, ja się cofam.
Moje spodnie z pary na parę wyglądają gorzej, a takie cudo potrafiłam zrobić na samym początku mojej kariery.....

Although small, although modest, although 3/4, it is also reason to pay attention.
And I have something to be boast about and to to blame for.
Once again, I am ashamed that instead of developing, instead of creating something better, more refined, I am maing steps back.
My pants from pair to pair look worse, and this little miracle I could do at the very beginning of my career......
 
Mamy tu prawdziwe kieszenie. Ok, są w wersji łatwiejszej do wykonania, ale przy tym nadruku na materiale wcale tego nie widać. Mamy bardzo estetyczne wykończenie pasa. Mamy bardzo dobrze dopasowane nogawki wykończone mankietem (mankietem? dobrze to nazwałam?).  Naprawdę mi wyszły.
Zdecydowanie muszę zmienić podejście do szycia dla lalek. Więcej nie znaczy lepiej. Niestety nie mam już tak dobrych warunków do szycia jak kiedyś (zabawne że kiedyś na te warunki narzekałam....) ale i te muszę wykorzystywać bardziej rozsądnie i bardziej starannie....

We have real pockets here. Ok, they are easier to make, but with this printing on the material you can not see it at all. We have a very aesthetic finish of the belt. We have very well fitted legs finished with a cuff (a cuff? I called it properly?). They realy look good

I definitely have to change the approach to sewing . More doesn't mean better. Unfortunately, I do not have such good sewing conditions as before (it's funny that I used to complain about these conditions ...) but I have to use them more reasonably and more carefully ....

Do tego mamy zwykłą bawełnianą bluzeczkę. Prosta, zwyczajna, jedynie z koronowym wykończeniem na rękawach.
Ale razem ze spodenkami prezentuje się bardzo dobrze.

Lubię tą sesję. Choć naprawę minimalna, bardzo lubię ją oglądać.
Piegowata Ela wygląda tu też całkiem miło i przyjemnie

We have a simple cotton blouse. Simple, ordinary, only with a crown finishing sleeves.
But together with the shorts blouse looks very good.

I like this session. Although the minimum repair, I really like watching it.
Freckled Ela also looks quite nice here.
 
Kolekcja: no name
Modelki: Ela













 

Ach, zapomniałabym o bucikach, bo te oryginalne tenisówki są idealną kropką nad i, wykończeniem tego zestawu , jego idealnym podsumowaniem.

Ah, I would forget about shoes, because these original sneakers are the perfect dot over i, finishing this set, it's perfect summary.

2 komentarze:

  1. Nie dziwi mnie że lubisz tą sesję, bo jest urocza. Bluzka spidnie i te trampki świetnie się komponują.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jeszcze usta się tu zgrały - co zauważyłam dopiero teraz :)

      Usuń