wtorek, 9 kwietnia 2019

Fryzurka


To mamy dziś naprawdę, naprawdę totalny spontan :)
Ale fajny !!!!!!
że tak skromnie dodam :)

Anja ze względu na bardzo słabe zawiasy w kończynach, w mojej głowie została już skazana na rolę manekina. Swoją drogą świetny pomysł, żeby ciałko które wygina sie w każdą możliwą stronę wybrać do przymierzania (???), ale co ja mogę poradzić na moje genialne pomysły ..... :P
Zeby długie , nieco poplątane włosy mi nie przeszkadzały w przyszłej pracy, postanowiłam zaczesać je w dobieranego ,ale od dołu - bo czysta szyja jest ważniejsza niż czyste czoło podczas przymiarek.

Today we have a really, really spontaneous today :)
And so cool !!!!!!

I will add so modestly :)

Due to the very weak hinges in the limbs, in my head Anja has already been doomed to the role of a manikin. By the way, a great idea to make manikin from a body that bends in every possible direction (???), but what can I do about my  great ideas ...: P


To not bother in my future work with her her long, tangled hair  I 've decided to comb them in the buttressed started from the bottom - clean neck is more important than a clean forehead during fitting.


I WOW wyszła mi świetna fryzura.
Tak świetna, że nie czekając nawet 10 minut ubrałam to rozchwiane we wszystkich kierunkach ciało w nowo uszytą sukieneczkę, wyciągnęłam kanapę a że fryzura jest już obłędna postawiłam na nieco odjechanie tło.

I bardzo mi się podoba to co zrobiłam.
Radosna, kolorowa, odjechania sesja.
Mam tylko nadzieje że fryzura nie odciągnęła Was od sukieneczki.
Też odjechanej, bo militarny nadruk i szaro burą kolorystykę chciałam przełamać bardzo kobiecą koronką.
No i jak fryzura? też Wam się podoba?

And WOW I got a great hairstyle.
So great that without waiting even 10 minutes I dressed this fluctuated body in all directions, in a newly sewn dress, I took out a couch and because the haircut is already mad, I decided to have a little mad background to.

And I really like what I did.

Joyful, colorful, crazy session.
I just hope that the hairstyle did not pull you away from the dress.
Also a little mad - I wanted to break military print and a gray color scheme with very feminine lace.

And what will you say about the hair? Do you like it too?

Kolekcja: no name
Modelki: Anja

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
P.S . Anja jeszcze chwilę z nami pozostanie :) ostatnio przeprowadziłam transplantacje ciałek Summer i Rubie, wiec Anja otrzymała sztywną figurę po Summer :)
P.S. Anja will stay with us for a while :) I recently transplanted the bodies of Summer and Rubie, so Anja received a stiff figure after Summer :)

2 komentarze:

  1. Super fryzura, super sesja i super Ty jako pomysłodawczyni tych cudnych sesji. Zaskakujesz nas zawsze brawo Ty dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nieskromnie powiem - tak jakoś samo wyszło :D

      Usuń