czwartek, 27 września 2018

welur w roli głównej - Uffff puffff

Dziś skromnie ale  przecież skromnie nie wyklucza elegancji, klasy, glamour.....
Czy TO Wam właśnie chcę przedstawić?
No chcę.
A przynajmniej chciałabym, bo od dawna nie było w tym naszym lalkowym świecie bogactwa, przepychu i glamour.
A co zrobić najszybciej?
PUF !!!!!!
I tyle się już ich narobiłam, tyle turoriali przy okazji zaprezentowałam, że już dzisiaj ograniczę się tylko do prezentacji.  

Today, modestly but modestly does not exclude elegance, class, glamor ...
Is it what I want to present to you?
I want.
At least I would like to, because for a long time there was no richness and glamor in our doll's world.
And what can be done fastest?
PUF !!!!!!
And I have made so many of them, so many turorials I  have I presented, that today I will limit it only to a pictures










Mamy tu welur/aksamit, mamy eleganckie pikowanie. Pikowanie zawsze dodaje klasy meblom tapicerowanym. I srebrny detal. Detal zakupiony w pasmanterii, ale równie dobrze możnaby to zastąpić pewnym rodzajem cekinów które nabyłam, skrytykowałam, schowałam do kąta i ponowne odkryłam przy okazji kołdry, ale o tym następnym razem.
Muszę w końcu zrobić sesję w jakieś kulturalnej dioramie i wykorzystać ten mebelek.

We have here velor / velvet , we have an elegant quilting. Quilting always adds class to upholstered furniture. And silver detail. The detail purchased in haberdashery, but it could be replaced by a certain type of sequins that I bought, criticized, hid into the corner and rediscovered on the occasion, but about the next time.

I must finally do a session in beautifull diorama and use this piece of furniture.

2 komentarze:

  1. Przepiękny mebel. DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę czepialski ten welur, ale efekt i tak imponujący szczególnie że konstrukcja prosta jak konstrukcja cepa.

      Usuń