niedziela, 23 września 2018

lista pomyłek & marynarka


No to znów ostatnio zaliczyłam wpadkę.

Dobra, zaliczyłam sporo wpadek.

Recently I have made a misstake.
OK, I have made a lot of misstaes


Wpadka nr 1


Dawno, dawno temu, bo to już można liczyć w latach, postanowiłam uszyć lalkową marynarkę z ekologicznej skóry. Oczywiście bez podszewki, bez zbędnego podkładania brzegów. Taki sportowy, minimalistyczny szyk. A ponieważ moja pierwsza zakupiona eko skóra miała być najbliższa naturalnej (o matko, skąd u mnie takie głupie pomysły???? – z głupiej głowy !!!!) stałam się posiadaczką naprawdę ohydnego wielkiego kawała materiału. Wycięłam, pozszywałam, nawet dopasowałam i ….rzuciłam w kąt bo wyszło mi szkaradztwo.

Szkaradztwo leżało, leżało, przerzucane od czasu do czasu z jednego kąta w drugi aż doczekało się decyzji.


Misstake No. 1

Once upon a time, because Ican count it in years, I decided to sew a leather jacket from ecological leather. Of course, without lining, without unnecessary underlaying. Such a sporty, minimalist style. And because my first purchased ofeco skin was supposed to be the closest to the natural one (oh Good, fom where I have such a stupid ideas ???? - from a stupid head !!!!) I became the owner of a really hideous big piece of material. I've cutted it out, sewn together, even fitted to doll body and ... I threw it at the corner because it was terrible.

Wpadka nr 2

OK, choć przyznaje że przed decyzją o wyrzuceniu, marynarkę naprawdę przerzucałam aż trzy lata, to została ona podjęta i tak zbyt pochopnie. Po tylu latach powinnam już zakładać że czasem z totalnego nic można zrobić coś ciekawego. A ja po pomyśle ze stebnowaniem zdecydowałam że nie dam rady tego uratować bo nie wyszły mi filcowe torebki


Misstake No. 2
Although I was waiting with decision really  three years, still it was taken  too rash. After so many years, I should already assume that sometimes you can do something interesting out of nothing. But after the idea of quilting my jacked, I've decided that I could not do it because my quilting felt handbags are far from perfect.

Wpadka nr 3


Ocean 8 – pamiętajcie że za równowartość ceny biletu na ten film mogłam stać się posiadaczką pary uroczych sandałek z sale w CCC, dzianinowej sukieneczki z Lidla, każdego t-shirta na wyprzedaży, poszewki na poduszkę lub samej poduszki która totalnie odmieni wystrój Każdego pokoju, sypialni, czy pięknego storczyka/pampasowej trawy na balkon.  mogłabym tak wymieniać.



Jeśli jednak zdecydujecie się na opcję nr 1 (znaczy bilet) za 25 złotych zobaczycie jak Sandra B. zdecydowała się nie starzeć z godnością, co w kilu zbliżeniach upodobniło ją do RIP króla pop’u (i kto by pomyślał że biała kobieta może wyglądać jak młodsza siostra murzyna). Jednak czy warto wydać na to parę butów?, W tej cenie zostaniecie jeszcze szokująco zaskoczeni całkiem nową i nieprzewidywalną postacią kreowaną przez Rihannę. Kto by się spodziewał zobaczyć naszą starą dobrą Riri ze skrętem w ustach…..



25 złotych pozwoli Wam przez chwilę popatrzeć na zdjęcie Cooneya. Niektórzy mogą mówić że taki obraz jest wart wszystkich pieniędzy. Może tak, ale za tą kwotę mam pół miesiąca dostępu do internetu i nieograniczony dostęp do jego tysięcy zdjęć.


Misstake No. 3
Ocean 8 (movie) -you must remember that for the equivalent of the movie ticket price, I could become a owner of a pair of lovely sandals from CCC, nice Lidl dress, every t-shirt on the sale, a pillowcase or the pillow itself that will completely change the decor of every room,  or beautiful orchid / pampas grass on the balcony. And I could find a milion other good investment.But if, however, you decide on option No. 1 (means ticket) for 25 zlotys, you will see how Sandra B. decided not to grow old with dignity, and looks in few close-ups, like (the RIP)  king of pop (and who would have thought, that a white woman might look like younger sister of the Negro). Was it worth spending a pair of shoes on this movie? For this price you will be  also shockingly surprised by the completely new and unpredictable character created by Rihanna. Who would expect to see our good old Riri with a twist in her mouth ... ..At least 25 zlotys will allow you to look at Cooney's photo for a moment. Some may say that such a picture is worth all the money. Maybe yes, but for this amount I have half a month of Internet access and unlimited access to his thousands of photos (and not only one).

I choć wpadki nr 3 za żadne skarby nie da się cofnąć czy naprawić, to nr 1 i 2 ależ owszem :) 


And though the misstake no 3  can not be undone or repaired for any money,  No. 1 and No. 2 can :) :) :)

Kolekcja: Jacket
Modelki: Tesa



 
 



 

 

 



 Wystarczyło usztywnić boki marynarki kilkunastoma cekinami i mam naprawdę świetnie ubranko :)
Tak świetne że od razu postanowiłam przygotować kilka jego kopii.

It was enough to stiffen the sides of the jacket with a dozen or so sequins and I have really great clothe :)
So great that I've decided to make few copies right away.





 

2 komentarze: