niedziela, 16 września 2018

metamorphosis

W odpowiedzi na bardzo pozytywny odbiór mojej nieco starej (i już dawno zniszczonej dioramy) dzisiaj tylko drobny przykład że nawet kiepski, choć na pozór zgrabnie wyglądający element, na którego nie mogłam już nawet patrzeć ostatecznie może wyglądać całkiem nieźle.
Ale potrzeba na to:
- trzech - czterech lat doświadczenia,
- inwestycji w kreatywne gadżety,
- złotych rączek :) :) :D.
 
Przestawiam Wam kropną niebieską kankę na mleko, która miała być pięknym dużym wazonem.

In response to the very positive reaction for my old (and already destroied diorama) today only a small example that even a bad, though looking on the pictures as a nice element, on which I couldn't even look at, finaly can  look pretty good.
But you need:

- three - four years of experience,
- investment in creative gadgets,
- golden hands :) :): D.
I'm presenting you  blue can for milk, which was supposed to be a beautiful large vase.



Ja patrzę na to szaradztwo i trudno mi uwierzyć że dwa jata temu wstawienie "tego czegoś" do dioramy uważałam za całkiem niezły pomysł. Ba! jeszcze trudniej mi uwierzyć, że za dobry pomysł uznałam wstawienie tych ohydnych suszków do kanki.
I żeby było śmieszniej, trzymałam je trzy lata w wazonie czekając na okazję by ich użyć ponownie w lalkowej dioramie.
Na szczęście susz wylądowały w śmieciach a kanka przeszła nowoczesną metamorfozę.
Dziś wygląda tak:
 
I am looking at this charade and it is hard to believe that two years ago I thought it was quite  good idea to put this "something" into the diorama. Bah! it's even harder to believe that I thought it was a good idea to put these hideous dry plants in a can.

And to make it more fun, I kept them in a vase for three years waiting for the opportunity to use them again in a doll's diorama.

Fortunately, dry plants landed in garbage and the can had a modern metamorphosis.


Today it looks like this:


I co? nie wygląda o niebo lepiej?

And what? Does it look a lot better?

2 komentarze:

  1. Jesteś zbyt ostra dla siebie:) dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no wyglądało to słabo :D na szczęście już po wszystkim

      Usuń