sobota, 31 grudnia 2016

Nowy Rok

No i mija kolejny rok :)
Cóż mogę powiedzieć....
Chyba tylko podziękować za 365 wspólnie spędzonych dni, za wizyty, odwiedziny, dobre słowa i tyle komentarzy :)
Mam nadzieję że w tym 2016 roku byłam wraz z moją już sporą kolekcją miłą odskocznią od dnia codziennego.

I żeby nie przedłużać, bo pewnie szykujecie się na noworoczne bale, życzę Wam aby Nowy Rok był przepełniony radością, niespodziankami, cudownymi chwilami, zdrowiem, szczęściem i oczywiście przemiłymi chwilami z moim blogiem :D

A że dziwne Noworoczne kreacje niejako zaczynają być już u mnie tradycją w tym dniu dziś Panny przesyłają Wam życzenia w kreacjach wirtualnych :)

WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!!!!!!

Another Year is over....
What can I say ....
I think I will just thank you for 365 days spent together, for the visits, good words and so many comments :)
I hope that in 2016  I was, with my already large collection, a nice escape from everyday life.

And not to renew, because probably
you are preparing for the New Year's balls, I wish you the New Year will be full of joy, surprise, wonderful moments, health, happiness and of course, with nice moments visiting my blog: D

And is already a tradition that my  New Year's creations beeing a little bit strange today dolls sending wishes in virtual creations :)


ALL THE BEST !!!!!!!

4 komentarze:

  1. Nawet te wirtualne kreacje są super:) dużo uśmiechu i więcej czasu na realizację własnych pomysłów życiowych i zawodowych wNowym Roku DG

    OdpowiedzUsuń
  2. No jeszcze nigdy nie udało mi się uszyć nic równie dopasowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A to dobre:D!!! jak zwykle niespodzianka:D I no proszę jak nam się grupa powiększyła:)
    Z mojej strony ogromne uznanie za rozwijanie blogu, cudowne kreacje, pomysły i ciągle coś nowego, z przyjemnością zaglądam i mam nadzieję na więcej w nowym roku. Brawa dla Autorki! ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No muszę się ogarnąć i wrócić do bardziej systematycznego postowania. Sesje z lata jeszcze się nie doczekały publikacji a tu już zasypana zimowym śniegiem jestem..... - zdecydowanie muszę się w tym roku ogarnąć.
      I bardzo się cieszę że kolorowa kolekcja się spodobała - szczególnie że to tylko piksele :) :) :)

      Usuń