sobota, 24 grudnia 2016

Ho Ho Ho! Merry Christmas

:)
Wiem że uprzedzałam Was już wcześniej że w tym roku wigilijnej sesji nie będzie.
Sama byłam o tym święcie przekonana.
Jednak się spięłam :) 
Oczywiście ucierpiała na tym zupełnie atmosfera świąt w domku, bo prócz bałwanka i jednego sznurka lampek nie mam nic, ale najważniejsze to umieć wybierać w życiu właściwe priorytety :P

Niestety, ponieważ miałam tylko trzy wieczory na stworzenie tego wszystkiego (od projektu przez wycięcie, po godzinkę przy maszynie), życzenia składa "stara" kadra. Mój trzon trzonów, serce mózgu.

I chyba nie mam co dodawać......

WESOŁYCH ŚWIĄT

:)
I know I warned you earlier, that this year we will not have Christmas Eve session.
And I was sure about it.
However,
I made it
 :)
Of course,  the atmosphere of holidays sufferedin a house, because besides snowman and one string of lights I have nothing. But the
most important thing is to be able to choose right priorities :P


Unfortunately, since I had only three evenings to create all of this (starting from project, cutting, one hour with sewing machine), my wishes card consists only "old" team. My core of cores, the heart of the brain.

I think there is nothing less to say ......

MERRY CHRISTMAS
FROHE WEIHNACHTEN
FELIZ NAVIDAD
FELIZ NATAL
 
 
Tylko przepraszam za jakość bo nawet mój nowy nabytek nie radzi sobie z sesjami o 1:30 nad ranem
 
Only I apolosize for quality of photos, even my new acquisition can not cope with sessions at 1:30 am

7 komentarzy:

  1. A to niespodzianka! nie tylko że masz nową kolekcję świąteczną, ale jeszcze zaskakującą kolekcję świąteczną :D! kolor niesamowicie oryginalny jak na tą porę roku, przyznaję jednak że zadał i szyku i elegancji. Nie mogę się doczekać bardziej szczegółowej odsłony, na razie bardzo podoba mi się kreacja Darii:)
    A skoro przy świątecznej sesji jesteśmy:)... WESOŁYCH ŚWIĄT, WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE I MNÓSTWO NOWYCH POMYSŁÓW!!!ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolekcja jest nowa, może zaskakująca, ale na pewno prowizoryczna :| Szczęśliwie na zbiorowym zdjęciu tego nie widać i liczę na to że i przy solówkach uda się wszystko poukrywać, w związku z tym na solo trzeba będzie chwile poczekać. Moją faworytą sukienkową miała być Ania i Diana, ale przyznam że Darii stój wygląda najbardziej spektakularnie :)

      Usuń
    2. BARDZO DZIĘKUJĘ ZA ŻYCZENIA!!!!
      Tobie też wszystkiego najlepszego poświątecznego !!!!!

      Usuń
  2. Przepięknie to wyszło jestem zachwycona. Czekam na szczegóły i już nie mogę się doczekać kiedy zobaczę te cuda z bliska DG

    OdpowiedzUsuń
  3. OOO jak Daria Cię zainspirowała :)? skąd ten pomysł?????ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tegoroczna Bożonarodzeniowa sesja jest spełnieniem Dariowego życzenia na coś długiego i powiewnego :D

      Usuń