niedziela, 13 czerwca 2021

Hat no 2

Całe zaplecze dzisiejszej wpisu już znacie z poprzedniego, i dziś chciałam zacząć od tego że dzisiejsza sesja to nic specjalnego, nic nowego, nic wyjątkowego, a jest tu jedynie z powodu zestawu kolorów.
Ale tak nie zacznę, bo są tu rzeczy wyjątkowe o których warto wspomnieć.

Po pierwsze- tym razem mamy najładniejszy w kształcie kapelusz. Jego kształt wyszedł mi najlepiej.  
Po drugie ten kapelusz, też jako jedyny, jest dwukolorowy. I tym razem malowany farbami akrylowymi. 

You already know the background of today's session from the previous post, and I wanted to start with the fact that today's session is nothing special, nothing new, nothing unique, and it's only here because of  set of colour.
But I will not start like that, because there are unique things worth mentioning.

First of all - this time we have the nicest shaped hat. Its shape was the best made in my opinion. Secondly, this hat, also the only one, is two-colored. And he is painted with acrylic paint.

Nie każda włóczka współpracowała przy "klejeniu" moich kapeluszy. Zdarzały się takie, które musiałam  wyrzucić na etapie tworzenia, zdarzały się takie które wyrzuciłam świeżo po zrobieniu, ale mam jeden motek, który w kapeluszach się sprawdza.
Oczywiście nie ma sensu robić 15 kapeluszy w tym samym kolorze, dlatego postawiłam je kolorować. 
I dziś jest taki pokolorowany. I to fantastycznie :)
Tak chwalę się, nawet przechwalam, ale podoba mi sie to zielono niebieskie połączenie. No fajnie to połączyłam.

Not every yarn cooperated during "gluing" my hats. There were some that I had to throw away at the stage of creation, some were threw out fresh after making, but I have one yarn that works with hats.
Of course, there is no point in making 15 hats in the same color, so I have deicede to color them.

And today's hat is so colored. And it's fantastic :)
Yes, I brag, but I like this green and blue combination. Colours are put together very well.

A reszta to kontynuacje kolorów z kapelusza.
Jedyna zielona bluzka jaką mam. Przy okazji - jakoś dzisiaj  nie prezentuje się najlepiej. Nie wiem dlaczego, ale wygląda dzisiaj słabo.
Spodnie to już prawie prehistoria. Jedne z pierwszych, choć jest możliwe że po raz pierwszy na sesji, i..... niespodzianka. One mają kieszonki. Ponieważ to były kieszenie prototypowe, to są tak "niezgrabne" że przez pierwszych kilka zdjęć nawet nie wiedziąłm że istnieją :) ale na szczęście na sesji tego nie widać.

The rest is just  continuations of the colors from the hat.
The only green blouse I have. By the way- somehow it doesn't look good today. I don't know why, but it looks bad.
Pants are almost prehistory. One of the firsts, although it is possible that they are here for the first time, and ... a surprise. They have pockets. Since these were prototype pockets, they are so "clunky" that during the first few photos I didn't even know they existed :) but luckily you can't see it on the photos.


I co mi jeszcze tu wyszło?
Fryzura pod kapeluszem.
Udało mi się zrobić  Barbie grzywkę :)
'
And what else hwent well here?
Hairstyle under the hat.
I managed to make a Barbie fringe :) 

Kolekcja / Collection: no name
Model: Zara















11 komentarzy:

  1. Ja też lubię połączenie zielonego z niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne akcesoria, mebelki i ciuchy dla lalek - będę chętnie zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia są fantastyczne! Panna Barbie wygląda na nich tak naturalnie i dziewczęco, super! Aż muszę wrócić i obejrzeć je jeszcze raz!
    Poza tym ubranka są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę.... nie widziałam tej dziewczęcości na zdjęciach wcześniej. Ale kiedy zwróciłaś na to uwagę chyba nieskromnie muszę się zgodzić :)
      Udało się przypadkiem.

      Usuń
  4. Świetna sesja. A kapelutek wymiata :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny kapelusz. A cała stylizacja bardzo przyjemna dla oka😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna przepiękna sesja i strój, kapelusz. Dlaczego ja dopiero teraz odkrywam te zdjęcia? Lecę oglądać dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam, zapraszam - choć nie wszystkie sesje są piękne... za to prawdziwe.

      Usuń