wtorek, 21 marca 2023

Osobiste wyznanie

Dziś bardzo osobiście :)
Trzydzieści tysięcy razy zaklinałam się że nie chcę tutaj siebie, nie chcę moich historii, nie chcę moich zdjęć. Zachowując swoja prywatność , zachowuje prywatność  osób które są w moim otoczeniu, które czasem mogą mnie wkurzać do granic wytrzymałości, które stają się przyczynkiem moich zośliwych wpisów :) ale wszyscy pozostajemy anonimowi.
I dziś będę w tym moim postanowieniu  konsekwentna tak bardzo, jak Megan Markle i Harry (tak, z pełną premedytacją piszę o tej Pani używając jej nazwisko panieńskie bo życzę i jej i Harremu takiego obrotu sprawy  😮🤐😤. Jestem złym człowiekiem. Wiem to).
Więc będąc strasznie konsekwentną, walcząc strasznie o swoją i innych prywatność, przyznam się Wam, że dostałam roczną premię.

Very personal today :)
Thirty thousand times I swore that I don't want myself here, I don't want my stories, I don't want my pictures. Keeping my privacy, I keep the privacy of people who are in my environment, who sometimes can piss me off to the limit, which become the cause of my malicious entries :) but we all remain anonymous.
And today I will be consistent in my resolution as much as Megan Markle and Harry (yes, I deliberately write about this lady using her maiden name because I wish her and Harry such a turn of events 😮🤐😤. I am a bad person. I know it) .
So, being terribly consistent, fighting terribly for my and others' privacy, I'll admit to you that I got bonus.

Z różnych powodów trudno było mi się z niej jednak cieszyć (długo by o tym opowiadać). Postanowiłam więc, żeby w jakiś sposób ją sobie uprzyjemnić, że przeznaczę ją sobie na przyjemności, ale takie bardzo fizyczne, bardzo namacalne, tak żebym za każdym razem kiedy na nie spojrzę, wiedzieć że ciężko na to zapracowałam.

For various reasons, it was difficult for me to enjoy it (this is another story). So I decided, in order to make it more pleasant in some way, to spend it on pleasures, but  very physical, very tangible, so that every time I look at them, I know that I have earned it.

I co przyszło mi do głowy?
Naturalnie że Barbie 😁, ale nie zwykła, nie extra, nie made to move czy signature look, ale @ BarbieStyle.
To jest WOW !!!! Zafunduje sobie lalkę za 550 złotych. Do końca życia patrząc na nią będę pamiętała że ją sobie wypracowałam. Że było warto...

Of course Barbie 😁, but not ordinary, not extra, not made to move or signature look, but @ BarbieStyle.
this is WOW!!!! I'll buy a doll for PLN 550. For the rest of my life, looking at her, I will remember that I earned it. That it was worth it...

Patrząc na różne konta instagramowe podziwiałam ramoneskę z pierwszej edycji. I te czarne szpileczki. Czy będą moje?  Nie mogę zapomnieć też o różowym garniturze. Czy za kilka dni będę mogła wyciągnąć moją najdroższą w historii Barbie w pudełka?. Tą Barbie, która patrzy w bok?

Hmmm... miałam Darie (głowę mam do dzisiaj) która patrzy gdzieś w bok. Byłą piękna, wyjątkowo fotogeniczna, ale niestety przez tej jej wzrok nie każde ujęcie było naturalne....Połowa zdjęć była plastikowa przez to niepatrzenie w obiektyw...

Looking at various instagram accounts, I admired the biker jacket from the first edition. And those black heels. Will they be mine? I can't forget the pink suit either. Will I be able to pull my most expensive Barbie ever out of the box in a few days? Barbie looking to the side?

Hmmm... I had Daria (I still have her head) looking somewhere to the side. She was beautiful, extremely photogenic, but unfortunately, because of her eyesight, not every shot was natural.... Half of the photos were "plastic" because of not looking into the camera...

To biorę @BarbieStyle no 2.
Ma też czarne szpilki, trochę inne, ale nadal czarne. Ma płaszczyk, fajne okulary, telefon,  złoty zegarek i będzie moją pierwszą Barbie z dredami. Dodatkowo jest mulatką, a je się bardzo dobrze ubiera. Nawet ta prosta, biała bluzeczka, przez swoją fakturę wygląda ciekawie i może być w przyszłości fajną częścią garderoby.
Ale 550 złotych za kolejna parę białych adidasów, leginsy i żółty komplet, którego może ubiorę ze 3 razy maksymalnie? Hmmm...

Then I take @BarbieStyle no 2.
He also has black heels, slightly different, but still black. She's got a coat, cool glasses, a phone, a gold watch, and she's going to be my first dreadlocks Barbie. Plus, she's a mulatto, and it is easy to be dressed . Even this simple, white blouse, due to its texture, looks interesting and can be a nice piece of clothing in the future.
But 550 zlotys for another pair of white trainers, leggings and a yellow set that I can wear maybe 3 times maximum? Hmmm...

@BarbieStyle no 3
I marynarka, i bomberka, i jeansowa spódnica, że o sexi klapkach nie wspomnę. Srebrne bransoletki, torebka, telefon. Nawet twarz jest super - jest tylko jedno, okrąglutkie ALE - To curvy Barbie.
Nie chcę szyć uniwersalnych rozmiarów ubranek, nie mam żadnej pary curvy butów, a tych akcesoriów od lat nie widzę w sklepach....

@BarbieStyle no 3
Super jacket, and super bomber jacket, a denim skirt, not to mention sexy flip-flops. Silver bracelets, purse, phone. Even the face is great - there is only one curvy BUT - It's curvy Barbie.
I don't want to sew universal size clothes, I don't have any pair of curvy shoes, and I haven't seen these accessories in stores for years....

Zostaje @BarbieStyle no 4
Twarz super, włosy pewnie super, złote kolczyki, znów telefon w zestawie, skarpetowe buty !!!! (choć wołałabym jasną skarpetę), zajebista przeźroczysta torebka, plisowana spódnica, biała koszula - must have, będę miała oryginalne jeansy !!!!!! i kurteczkę. Naprawdę jedynie czarne szpilki nie przypadły mi do gustu, ale to tylko jedna para mniej udanych butów....

That leaves @BarbieStyle no 4
Face great, hair probably great, gold earrings, phone in the set again, sock shoes!!!! (although I would prefer a light sock), awesome transparent handbag, pleated skirt, white shirt - a must have, I will have original jeans!!!!!! and a jacket. I really didn't like the black high heels, but that's just one pair of less successful shoes....

To co, biorę?
Wszystko jest w porządku: 
- najlepszy zestaw ubranek, każdy fragment garderoby będę ubierała wielokrotnie,
- ładna sama Barbie,
- skopana tylko jedna para butów, ale skopaną parę miała każda z poprzednich Barbie.
To co, biorę?
Wzięłam?

Am I taking her?
Everything is fine:
- the best set of clothes, I will wear each piece of clothing many times,
- pretty Barbie herself,
- only one not ideal pair of shoes , but each of the previous Barbies had not perfect pair.
Am I taking her?
Did I took her?

Nie. 
Wiem, że teraz obrażę każdego prawdziwego fana Barbie, każdego kolekcjonera, ale 550 złotych za lalkę i jedną parę udanych butów to dla mnie za dużo.
Wole tą kasę wydać na kilometry materiałów, metry drewnianych listewek, czy m2 foam bord'ów do produkcji ścian :)
Lalka za 550 złotych to troszkę szaleństwo...

NO.
I know that I will offend every true Barbie fan, every collector, but PLN 550 for a doll and one pair of nice shoes is too much for me.
I prefer to spend this money on kilometers of materials, meters of wooden slats, or m2 of foam bords for the  walls :)
A doll for PLN 550 is a bit crazy...

Oczywiście z nową Barbie i tak skończę :) - zamówiłam sobie petitkę z Barbie look #15.
Mam już petitkę #3. Jest śliczniutka, jest słodziutka, ale jest ze względu na swoje mniejsze ciałko dla mnie jest WIELKIM WYZWANIEM. Większość obecnych ubranek niestety jest na nią za duża, ale tak ją uwielbiam, że jej sobie nie odpuszczę i postanowiłam dorzucić jej siostrzyczkę, tak aby obie mogły korzystać z petite garderoby, skoro muzę im poszyć coś dedykowane właśnie tylko im :)

Of course I'll end up with the new Barbie anyway :) - I ordered a petit  Barbie look #15.
I already have petit #3. She is pretty, she is sweet, but because of her smaller body, for me she is a BIG CHALLENGE. Unfortunately, most of the current clothes are too big for her, but I love her so much that I won't let her go and I decided to add her little sister, so that both of them can use the petite wardrobe, since I have to sew something dedicated just for them :)

A dziś?
Dziś moje faworytka. Mój rudzielec, moja piękność. Pierwszy raz w sesji na zewnątrz. I w swoim super sweterku, który powstał jeszcze zanim się u mnie pojawiła....

And today?
Today we have my favorite doll. My redhead, my beauty. First time in an outdoor session. And in her super sweater, which was created just for her even before she appeared at my place....

Collection:
Model: Sophie











2 komentarze:

  1. Heh, tyle wybierania, przeglądania, zastanawiania się i padło na petitkę 😉. Ale sama pewnie postąpiłabym tak samo...
    Ruda piękność niezmiennie mnie zachwyca u wszystkich. W Twojej stylizacji wygląda genialnie- ten sweterek, spodnie. A I fotki zachwycają ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzia też mnie zachwyca. Ten drugi rzut Barbie Style jest chyba najładnejszym i najciekawszym :)

      Usuń