środa, 8 marca 2023

Dzień... MÓJ

 Dziś króciutko, bo robię 4 sesje 😁.
Dawno nie zorganizowałam sobie aż takiego maratonu, ale dziś, akurat dziś, pomyślałam że to dobry pomysł. Tak jak nie jestem fanką Walentynek, tak samo nie uważam że nam, kobietom, należy się tylko jeden dzień w roku...
Ale skoro już jest, skoro każdy mężczyzna kupując bukiecik tulipanów ten jeden raz w roku czuje się jak zwycięzca podbijający kosmos...
ja zrobię coś dla siebie. Coś miłego, coś kreatywnego, coś pięknego, coś co przyniesie mi radość.
Zrobię foto sesje :)

It's short today, because I'm doing 4 sessions 😁.
I haven't organized such a marathon for a long time, but today, just today, I thought it was a good idea. Just as I'm not a fan of Valentine's Day, I also don't think that we women deserve only one day a year...
But since it is one day, since every man buying a bouquet of tulips this once a year feels like a winner conquering space...
I will do something for myself. Something nice, something creative, something beautiful, something that will bring me joy.
I will do a photo session :)

I nie będą mi przeszkadzały dziesiątki bucików  zagubionych w gęstym dywanie, nie będzie mi przeszkadzało, że nabałaganię z ubrankami szukając idealnych kreacji. Nie będzie mi przeszkadzało że po raz kolejny przytargam kilka pudeł szukając idealnej sofki.
Dziś pozwalam sobie na to wszystko...
A Wam na szybko  pokazuje tylko 4 zdjęcia, ale to zdjęcia które  odkryją Wam cały mój dzisiejszy wieczór :)

And I won't mind dozens of  small shoes lost in a thick carpet, I won't mind messing around with clothes looking for perfect creations. It won't bother me that I  once again I'll have total mess  on my flor looking for the perfect sofa in few boxes.
Today I allow myself to do all  this...
And I only show you 4 photos quickly, but these are the photos that will reveal my whole evening to You :)






4 komentarze:

  1. Świetny pomysł z dniem dla siebie. Też czasem tak robię.
    Śliczne zdjęcia, a przesłania z nich płynące takie prawdziwe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba czasem dać sobie radość, i nie przejmować się niczym dookoła ....
      Być dla siebie.

      Usuń