wtorek, 17 grudnia 2019

Ekologiczna choinka

Jak przygotowania do świąt?
Wszystko już gotowe?
Prawie wszystko już gotowe?
Prawie wszystko jeszcze w proszku?

How are the preparations for christmas?
Is everything ready  aready?
Almost everything ready?
Nothing done?

Ja jestem pomiędzy....
I strasznie brakuje mi czasu...… 
Już też wiem, że część planów muszę odpuścić bo rady nie dam :(.
I smutno mi bardzo, że to wszystko jest kosztem moich lal. Ale czasu nie spowolnię.

Więc by nie przedłużać powiem tak - wiele nie zrobiłam, ale choinka wisi.
Tak tak - wisi :)

I'm between….
I don't have enough time...
And I know that I have to give up some plans because I can't do it :(.
It's sad that all of tchem are related to dolls. But I can't slowdown the time.

So not to extend I will say - I dont have much, but at least Christmas tree is already hanging.
Yes, yes - it hangs :)


Kolekcja /Collection:
Modelka/ Model: Eve
















2 komentarze:

  1. Aniu to jest cudowne. Masz cudowne pomysły na świąteczne ozdoby. Zawsze mnie zaskakujesz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze marzyła mi się biała lub srebrna choinka, ale że nie spotkałam idealnej, na szczęście dla środowiska, poszłam na ekologiczny kompromis

      Usuń