czwartek, 14 lutego 2019

Wpadka


Już wielokrotnie sugerowałam Wam, że straciłam jakąkolwiek kontrolę nad tym moim mini światem. I coraz częściej ten świat sam mi o tym przypomina.....

Dzisiejsza sesja ma już rok.

Tak, są zdjęcia które czekają na prezentacje nawet dłużej niż dwa lata :) - nie wyrabiam się...

Ta była, jak większość moich sesji, bardzo spontaniczna, wykorzystująca ostatnie resztki zeszłorocznego śniegu.

Jak zwykle to bywa, wyrzuciłam na podłogę wszystkie ubranka, w pośpiechu próbowałam zestawić ze sobą cos fajnego i ........

ubrałam, tym razem Anię, w prawie dokładnie te same ubranka, jakie na poprzedniej sesji miała Polly.

Zupełny zbieg okoliczności.
 
I have repeatedly suggested to you that I have lost any control over my mini world. And more and more often this world reminds me of that ...
Today's session is one year old.
Yes, there are photos that are waiting for presentations even longer than two years :) - I'm too late with everything....

This was, like most of my sessions, very spontaneous, using the last remnants of last year's snow.
As usually happens, I threw all clothes on the floor, in a hurry, tried to put together something cool and ........
I dressed, this time Ania, in almost exactly the same clothes  Polly had in the previous session.
A complete coincidence.
 
Kolekcja: no name
Modelki: Ania
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Na szczęście chociaż kurteczka jest inna.

OK, spodnie też nie te same, ale czy ktokolwiek z Was zobaczył tą delikatną różnicę? Zarówno ostatnie jak i dzisiejsze to granatowy jeans z jasnymi elementami.

A że dzisiejsze to oryginalny nadruk z materiału z dziecięcej sukienki, a ostatnie to mój własnoręczny haft.......

 
Hmmmmm.... mogłam się z Wam zabawić w "znajdź 5 różnic" :)
 
Pry okazji, a który zestaw podoba się Wam bardziej?
 
Fortunately, at least the jacket is different.
OK, the pants are not the same, but did anyone saw this delicate difference? Both, the last and today's trousers ar a navy blue jeans with bright elements.
Today we have original print  of material from children's dresses, and the last one is my own embroidery .......

Hm .... I could play with You in: "find 5 differences" :)

By the way, which set do you like better?

2 komentarze:

  1. Mi podobają się oba. Choć chyba ten odrobine bardziej, ale ze wzgledu chyba na scenerie. Spidnie Twoje wyszły super. Te zreszta też Krój jest genialny. Baedzo mi sie podoba i nie przeszkadza że obydwie są podobne DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć tamte spodnie moim zdaniem są o niebo lepsze też wolę tą sesję z powodu chłodnych barw. Biel, granat, ciemna szarość z odrobiną zmrożonej zieleni są w mojej lodowej ukochanej tonacji :)

      Usuń