środa, 14 lutego 2018

Valentine's evening

Choć pora już dosyć późna, ale wciąż jeszcze 14 luty więc życzę Wam wszystkim przyjemnego Walentynkowego wieczoru, lub walentynkowych snów.
Bardzo długo zastanawiałam się jak razem z moim majdanem uczcić ten dzień. Było romantycznie, było seksownie, było w sepii, czerwieni i czarno-biało.
Dopiero dzisiaj mnie olśniło...... "spojler" :)
Sponsorem dzisiejszego wpisu jest spojler
Spojler bo miała być sesja z nowym łóżkiem, ale go nie dokończyłam (za to wkrótce wykończę i zaprezentuję).
Spojler, bo zamiast łóżka zajęłam się nową dioramą, a dokładniej aż dwiema jej stronami.
I spojler po raz trzeci bo serce prawdę Wam powie / pokaże.

Although  it's quite late, but still February  the14th, so I wish you all a pleasant Valentine's evening, or Valentine's dreams.
For a long time I wondered how to celebrate this day with my messy crew. It was already romantic, it was sexy, it was in sepia, red and black-white.

I foud it today...... "a  spoiler" :)
The sponsor of today's entry is the spoiler
Spoiler because it was supposed to be a session with a new bed, but I did not finish it (I will present it soon).
Spoiler, because instead of the bed I was working on  new diorama.
And spoiler for the third time because the heart tells you / shows you the truth.




Tyle odkryć nas jeszcze czeka ..........

There are so many discoveries waiting for you ..........

2 komentarze:

  1. Ja już po tym co zobaczyłam nie mogę się doczekać DG

    OdpowiedzUsuń