wtorek, 13 lutego 2018

Panienka z okienka / Lady from window

..... a dokładniej panienka z ramki :)
I w zasadzie na tym mogłabym poprzestać, bo nic więcej nie jest tu ważne. Ani bluzeczka, ani spódnica (choć przy pięknych błękitnych oczach bawełniany top prezentuje się bardzo dobrze), nawet ramka. Wszystko miało być jedynie tłem dla pięknej buzi, ślicznej oryginalnej  fryzurki i wymarzonej, wyczekanej sesji ramkowej o której myślałam od pierwszego dnia kiedy postanowiłam połączyć zamiłowanie do zdjęć ze starą pasja do lalkowych ubranek.

..... more precisely  young lady from the frame :)
In principle, I could end here, because nothing else is important here. Neither a blouse nor a skirt (though with beautiful blue eyes the cotton top  presents itself very well), even the frame. Everything was to be the only a background for a beautiful face, a beautiful original hairstyle and a dream-like frame session. Dream session cause I thought about it from day one when I decided to combine passion for pictures with old passion for doll's clothes.


A Olowe narciarskie buciki to nie tylko oczko puszczone w Waszą stronę. Jeszcze nigdy nie spotkałam lepszego stojaczka dla lalek - genialne po prostu :)

And Ola's ski boots are not just a nice joke and smile to you. I have never seen a better stand for dolls - they ae just brilliant  :)

To już więcej nie klepię jęzorem tylko zapraszam do anielsko delikatnej i ślicznej sesji skupionej tym razem jedynie na pięknej lali. Bardzo dawno takiej sesji nie miałam :)

Enough of talking. Hawe fun with an angelic, delicate and beautiful session focused this time only on a beautiful doll. I did not have such a session for a long time :)

Kolekcja: no_name
Modelki: Ola

















I już tak na marginesie. Lala była u mnie dwa tygodnie a dwa następne lata pojawia się na zdjęciach i wgląda na to że może nas jeszcze zaskoczyć.

2 komentarze:

  1. Wyszło super. Panienka z okienka.... DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama kiedyś marzyłam o takiej sesji..... ale z moją twarzą chyba lepiej że stanęłam z drugiej strony aparatu

      Usuń