czwartek, 22 lutego 2018

Futro z H&M

Dziś cofniemy się w czasie o jakiś rok :)
Gdyby wtedy wszystko zakończyło się sukcesem, wpis byłby natychmiastowy, a tak musiał poczekać 360 długich dni....
Tak samo jak w dniu dzisiejszym wybrałam się na zakupy pocieszacze, tak samo dokładnie rok temu szwendałam się po sklepach na "szoping".
I dokładnie tak samo jak ja  znalazłam dzisiaj trzy całkiem fajne zestawy ubranek dla Barbie (chyba nowa linia) po 39 zł każdy, tak samo rok temu w  H&M znalazłam futerko dla Barbie po 39,00 zł :)
I tutaj podobieństwa się kończą.

Today, we will travel go back in time about a year ago :)If then everything would be successful, the entry would be immediate, but it had to wait 360 long days ....A year ago, just as today I went for comforters-shopping.And exactly like today I found three pretty cool sets of clothes for Barbie (probably a new line) for PLN 39 each,  a year ago in H & M I have found fur for Barbie for PLN 39.00 :)And here the similarities end

Czy wróciłam dzisiaj do domu z zakupami? Nie. Dla mnie to byłoby lekkie szaleństwo..... Za 40 zł mogę kupić około trzech 30-sto centymetrowych kawałków materiału, z których mogę uszyć przynajmniej 9 sztuk ubranek, więc to mi się po prostu nie opłaca (nawet jeśli w pakiecie z sukieneczką są super odjazdowe okulary.....)
Czy rok temu wróciłam z zakupami do domu? Tak. Bo okazało się że zestaw jest przeceniony na 10 zł. Za taką kwotę zakup futra wydawał mi się bardzo rozsądny.

Have I got back home with sets today? No. For me it would be a bit crazy ... For 40 zlotys I can buy about three  pieces of 30 cm material, of which I can sew at least 9 pieces of clothes,  even if in a package with a dress there were cool cool glasses .....Did I got back home with my set a year ago? Yes.  Because it turned out that the set is discounted at PLN 10. For that amount, buying a fur seemed very reasonable to me.


Kolekcja: no_name
Modelki: Anja


Materiałowy telefon był od razu przeznaczony na straty. Jeszcze zanim pudełko otworzyłam w domu.

The fabric telephone was not to be used from the begining.


Torba okazała się bardzo wymiarowa. Gdyby nie ten kolor i koszmarna kokarda stałaby się stałym dodatkiem dla moich stylizacji. A skoro torba  była w idealnej skali, fajne panterkowe futerko będzie mnie cieszyć w zimne zimowe sesje. 

The bag turned out to be in a prope size. Except this color and a nightmarish bow, it would become a permanent addition to my stylization. And since the bag was on the perfect scale, cool panther fur will make me happy in the cold winter sessions.



 No i niespodzianka !!!! taki wielki kawał materiału wystarczyłby na dwie lale.......  Moje super wyglądające, w genialnej cenie i na dodatek na podszewce, futerko okazało się niewypałem......
Szyć je na nowo nie było sensu. Zawsze przerabianie czegoś na nowo kosztuje dużo więcej czasu i pracy, a skoro moje futerko i tak miało krótki rękaw, uznałam że szycie go na nowo to zbyt dużo zachodu. Postanowiłam jedynie zszyć futro na plecach. Jeśli to wystarczy OK, jeśli nie, 10 zł trafi do kosza

And surprise !!!! such a huge piece of material would be enough for two dolls ....... My super-looking, in a great price and in addition wth the lining  fur turned out to be a failure ......
Sewing them again did not make sense.  Changing something costs always much more time and work, yhen sewing from the beginning and since my fur was short-sleeved anyway, I decided that sewing it again is too much. I only decided to sew the fur on my back. If it is enough-fine, if not, 10 zlotys will go to the trash.










Moje zdanie już znacie :) Skoro wpis czekał cały rok, uznałam nie było powodu aby szybko ogłaszać całemu światu jakie to perełki czekają na was w H&M za 10 złotych.....
Za to Anja wygląda na sesji prześlicznie :)

Since this session was waiting whole year, you already know my opinon about this fur :)
But, Anja look here fantastic :)

2 komentarze:

  1. Po przerobieniu jest super Pieknie się prezentuje. Warto było czekać cały rok DG

    OdpowiedzUsuń