środa, 16 sierpnia 2017

Garderoba

Ostatnio dużo u mnie pracy..... choć w mojej sytuacji brzmi to niezwykle ironicznie.
Ale tak właśnie się czuję.

Dlatego dziś króciutko i malutko, proporcjonalnie do czasu tworzenia projektu, choć trudno mówić przy tej okazji o czasie na niego poświęcony, ponieważ po ludzku, został stworzony w przerwie pomiędzy......TADA!!!!!! ....... budowaniem kuchni ;)

I have  a lot of work lately ... although in my situation it sounds extremely ironic.
But that's how I feel.

That's why it will be shortly this time, in proportion to the time spent on this project  although it is difficult to speak about "spending time", when it was created in the break between ...... TADA !!!!!! Kitchen building;)


Tak, powstaje nowa kuchnia, ale tym razem nie moja a Pszczółkowa, a że nie jest ukończona  nie ma powodu jeszcze ciągnąć tematu. Za to pociągnę temat innego Pszczółkowego tematu - garderobę.
Mama Pszczółki zażyczyła sobie wieszaki które mogłyby eksponować Pszczółkowe lalkowe ubranka. Proszę bardzo :)

Yes, a new kitchen is being created, but this time it's not mine, but M. Bee, and because it's not finished, there is no reason to talk about it. But there is reason,to talk about another Bee project - wardrobe.
Bee's mother wanted hangers, that could expose dolls clothes. Here you have :)





Zaczęłam od końca :)
Ale w zasadzie jest to projekt tak łatwy i czytelny że wszystko widać jak na dłoni.
1. Elementy wycięłam

I started from the end :)
But in principle it is a project so easy and legible that everything can be seen on photo
1. Elements were cuted




2. Sklejanie półki zostało dzielone na etapy, tak by konstrukcja się nie zapadała w czasie wysuszania się kleju
Dlaczego zdecydowałam się na dolna półkę?
Moje patyczki są za niskie aby stworzyć samodzielnie wieszaki, klejenie ich w celu wydłużenia nie sprawdza się najlepiej - to zbyt mała powierzchnia aby klej to solidnie złączył (przetestowałam to przy budowie łóżka). Półka podniosła poprzeczkę wieszaka. Poza tym jest bardzo praktyczna. Idealne miejsce na przyszłe kolekcje butów, torebki, czapki, kaski czy cokolwiek innego :)

2. Gluing shelf was divided into separate steps, so that the structure does not fall down during glue drying
Why did I decide on the lower shelf?
My sticks are too small to create the hangers themselves, sticking them for elongation does not work  - the surface it is too small  for solidly gluing (tested it making a bed). The shelf raised the bar of the hanger. Besides, it is very practical. Perfect place for future collections of shoes, handbags, caps, helmets or anything else :)





 
 


3. Niestety okazało się że jedna półka to nadal za nisko, dlatego dodałam jeszcze jeden poziom.

Prawda że szybko, łatwo i przyjemnie? :)


3. Unfortunately, it turned out that one shelf was still too low, so I added one more level.

Fast, easy and pleasant :)

4 komentarze:

  1. Aniu Ty zawsze to opisujesz jako szybkie, łatwe i przyjemne, ale jakieś czary po drodze tu chyba były?:D czary typu: "twoja supermoc to handmade" yep to właśnie te :D ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Seryjnie powstało to w tak zwanym międzyczasie.... Kiedy kolejne poziomy płytek były doklejane i czekaly na stygnięcie żeby nie marnować czasu "pomiędzy" stworzyłam garderobiane mebelki. Druga sprawa że tyle samo czasu co stworzenie konstrukcji zajęli mi malowanie tego na srebrny 😁😁😄 ale kto by to liczył 😉

      Usuń
  2. Jesteś niesamowita, masz tyle pomysłów i kreatywności że aż zazdroszczę. Pozytywnie oczywiście. Dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziś już niestety nie jestem już z tego taka dumna..... ale co zrobić :(

      Usuń