środa, 9 sierpnia 2017

Bluzka czy kołnierzyk?

No to Was dzisiaj zaskoczę !!!!

Well I will surprise you today !!!!

Dostałam bardzo przyjemną w dotyku (mam na tym punkcie hopla) sportową koszulkę z kołnierzem. Po pierwsze ja w ogóle nie mam szyi (tak, to możliwe) więc kołnierz to coś co tylko podkreśla mój mankament. Po drugie o letnia bluzeczka, a dwie warstwy bawełny przy karku nie jest dobrym pomysłem.
No a jak się szyje taaaakie kreacje dla lalek to  chyba można się zdobyć na odwagę i z kołnierza spróbować zrobić stójkę. No i się zdobyłam. Wyszło całkiem przyzwoicie, na pewno bardziej wygodnie ale......
Uwierzycie co można uszyć z resztek kołnierza???????
Bluzkę dla Barbie. Naprawdę udało mi się to zrobić :D

I got a very nice in  touch sport shirt with collar. First of all I do not have a neck (yes, it is possible) so the collar is something that only highlights my shortcomings. Secondly, a summer blouse and two layers of cotton at the back of the neck is not a good idea.
But since I'm creating suuuuuuuch a clothes  for dolls, I should probably have a courage and try to reject the collar. And I did it. It came out pretty decent, definitely more comfortable but ......
You will not believe what can be sewn from the remains????
Blouse for Barbie. I really made it :D


Na pewno nie jest to cudo projektu designerskiego. Zwykła, przyzwoita bawełniana bluzeczka zaprezentowana prosto, na siedzisku z palet :)
Ale jestem z niej dumna. Nie wierzyłam ze mi się to uda.

It is certainly not a incredible design Simple, decent cotton blouse presented simple on the seat with pallets :)
But I'm proud of it. I did not believe that I would succeed.


Kolekcja: no_name
Modelki: Ania








 






 

4 komentarze:

  1. Aniu dla Ciebie taki projekcik to kaszka z mleczkiem :) nie tak dawno (a może dawno?) zrobiłaś coś podobnego z odciętego przeze mnie rękawka z navy blue tshirt'a i pokazałaś na Oli chyba:)A sesja piękna kolorystycznie wyszła (jak zawsze :), paletowa ławka za każdym razem wygląda jak prawdziwa :) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno navy blue było na blogu, a dawniej zostało uszyte :) i cóż mogę dodać prócz skromnego dziekuje za wiarę 😚

      Usuń
  2. Wyszło genialnie:) letnio i kolorowo dg

    OdpowiedzUsuń