niedziela, 12 marca 2017

Tunika w kwiatki

Pamiętacie może konika, który jakiś rok temu pojawił się na blogu?
Taki brązowy, czarna grzywa, realistyczny wygląd.....
ten któremu doklejałam kopytka żeby mógł stać prosto i utrzymać na grzbiecie Barbiochy?
Dziś, przy okazji kolejnej sesji postanowiłam o nim przypomnieć odrobinę.
Oczywiście umieram z ciekawości czy konik żyje i jak mu się powodzi.
Trochę nas ta wspólna operacja zbliżyła..... 

Do you remember a horse, which a year ago appeared on the blog?
Brown one, black mane, realistic look .....
a horse whom I was gluing hoofs  to be able to stand straight?
Today, using oportunity schowing next session, I decided to remind of him a little bit.
Of course, I'm dying of curiosity of he is still alive.
This little operation made us a friends .....
 

 
Ale nie o koniku przecież miałam dziś opowiadać (szczególnie że nie ma więcej zdjęć :D :P :D) a o pięknej i mega prostej sukience która przez ponad trzy lata była za krótka na sukienkę, za długa na bluzkę a jako tunika nie miała leginsów :)
 
W końcu się doczekała odpowiednich spodni i w związku z tym mogłam zaprezentować ją w pełnej krasie. No może nie pełnej, bo zasłonił ją odrobinę mój sweterek, ale za to jaki.....
Też bardzo udany. Jeszcze tylko buty i wszystko gotowe :)
 

But today it's not a stoy about horse  (especially that there are no more pictures :D :P :D) but about a beautiful and mega simple dress. Derss, which for more than three years, was too short for a dress, too long for a blouse and not a tunic because I didn't had leggings: )

But finally we have proper pants and therefore I was able to present it from the best side. Just like my handmade sweater.....
also very successful. I needded only shoes and everything was ready :)


Kolekcja: no_name
Modelki: Diana













Muszę stworzyć cos podobnego w kąciku Pszczółki, to taka prościzna, a takie fajne rzeczy można zrobić. Szczególnie że Pszczółka oswaja się z leginsami :)

I need to make somethins similar in Bee M. Corner. It's so easy, and so iteresting clothes may be done this way. Esspecialy mt M.Bee likes more and more legins.

3 komentarze:

  1. Ja miło popatrzeć na wiosenne sesje:D! To zdjęcie, na którym Diana zsuwa sweter, to teraz my, jak wychodzimy z pracy.. a tu takie ciepłe popołudnia :))
    I sweter przyznaję bardzo udany, a tunika z legginsami wygląda świetnie, no i kwiaty na ubraniach są chyba wszędzie!
    Konika nawet ostatnio widziałam, wyglądał bardzo dobrze :))ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś nawet wyszłam w krótkim rękawku :)
      I cieszę się ze mam te leginsy wreszcie mogłam ubać tą liczna i jakże prostą tuniczkę :)

      Usuń
  2. Konik ma się naprawdę dobrze:) super ta stylizacja wyszła. Powiało wiosną DG

    OdpowiedzUsuń