wtorek, 18 października 2016

Szaro, buro i ponuro

Trzeba niestety spojrzeć prawdzie w oczy....
lato się definitywnie skończyło.
Nie ma odwrotu......

Unfortunately, we have to face the truth ....
Summer is definitely over.
There is no turning back ......


Wyjeżdżam do pracy ciemno, wracam ciemno.
Krzaczki coraz mniej nadają się na fajne tło, ale  czym ja mówię, skoro lampa w aparacie nie działa już prawie dwa lata.....
I chyba musi stać się cud, żebym miała okazję zasiąść przy maszynie.

I'm going to work - it's still dark, going back - already dark.
Bushes are less and less suitable for cool background, but what am I saying, if camera's lam does not work nearly for two years .....
I think I must be a miracle to have the opportunity to sit down at the sewing machine.


No nie najlepiej...... a skoro już jest Tak źle, to już nawet nie wypada narzekać jeszcze więcej.
To co powiecie na odrobinę słońca?
Na lekką, chłodzącą bryzę delikatnie muskającą, kaskady opadającej burzy, złotych jak łany zboża włosów?
Na soczystą, najbardziej z najbardziej soczystych zieleń, wymieszaną z aromatem słodkich, dojrzewających gron?
Na figlarny uśmiech zaglądający spod firany pięknych rzęs?
Delikatną koronkę lekko otulającą ogrzane promieniami słońca uda?
Nawet muchę która w tym wydaniu zamiast irytować zdobi?
Zakładam że jesteście na tak :)
Czas zatem na JJ 

Well, it's not good ...... and if  it's so bad it's not a proper time to complain even more.
So what will you say about a little sun?
About the light, cooling breeze gently brushing cascades of falling golden hair?
About  juicy, most of the most juicy green, mixed with the aroma of sweet, ripened grapes?
About sweet smile and curtains of beautiful eyelashes?
Delicate lace on beautifull legs?
Even about a fly which in today rather a nice ornamented
 than irritating inect.
I assume that you are on......... so :)
It is time for JJ


Kolekcja: no name
Modelki: JJ
 



 

 


 



I niestety - coś pochrzaniłam :(
Zdjęcia są słabej jakości a ponieważ każde z nich jest kwadratowe (automatycznie obcięte przez system do obróbki zdjęć) na wielu JJ ma ucięty kawałek głowy.
Mój komputer wrócił w sobotę z naprawy, musiałam powgrywać wszystko na nowo i coś się rozjechało......
Jednak mam nadzieję, że i w tej słabo jakościo-rozdzielczości udało mi się Was przenieść w lepsze klimaty.

And unfortunately - I did something wrong:(
The pictures are poor quality and because each of them is now a square (cut automatically by the system for processing images) on many photos JJ has cutted head.
My computer came back on Saturday from repair, and I had to download all over again, and something went wrong ......
However, I hope that even low quality photos were able to move you to a better place.





 

4 komentarze:

  1. A to dobre! a ja oglądając zdjęcia pomyślałam: co za ciekawy sposób kadrowania - z akcentem na podkreślenie tego genialnego topu! A to aparat ci uciął :) Ale efekt wyszedł naprawdę niezły, bo ten top jest niesamowity i super spodenki do tego wyszła taka sexi Pani profesor :) i to słońce... aż miło popatrzeć i powspominać kiedy taka szaruga za oknem:( ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodenki to jedno z bardziej udanych części garderoby jakie udało mi się ostatnio popełnić.
      A body? jest już ze mną tak dawno że chyba mi już spowszedniał :/

      Usuń
  2. Chcę lato!!! Wyszła bardzo fajna sesja. Podoba mi sie top, spodenki i okulary. Rewelacja dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też już czekam na lato słońce i energetyczne sesje :)

      Usuń