niedziela, 9 października 2016

Jak zrobić fotel dla Barbie - czyli KPM

I dzisiaj znów króciutki wpis, ale z zupełnie innego powodu :)


Po drobnej przerwie z przyjemnością witam Was w Kąciku Pszczółki M, bo przy taki projekcie nie mogło być inaczej :D
Już dawno, dawno temu rzucił mi się w oczy na innych blogach wielki okrągły lalkowy fotel. Mam nadzieję że wiecie o jaki model mi chodzi, bo oczywiście jak przyjdzie co do czego to za chiny nie mogę dziś podobnego zdjęcia znaleźć. W zeszłym tygodniu również przypadkowo okazało się że takie cud fotele to kolejny stojak na smartfony i kolejny którego w sklepach nie wylukałam :(
Taki mój pech.
Za to równie dawno, dawno temu postanowiłam sobie ze go zrobię sama.




And today, again, very short entry, but because of completely different reason :)
After a small break, with great pleasure I'm invaiting You to the M.Bee Corner. With such a easy project could not be otherwise: D
Long, long  time ago I saw on other blogs super big round chair in dolls size. I hope you know about which model I'm talking, because, of course, today I can't find similar photos. This is the second time I  did not find an amazing stand for smartphones but also amazing chair for dolls :(
I have a bad luck.
But as long, long time ago I decided to do such a chair with my hands.



I teoretycznie prawie natychmiast mi się to udało. W sklepie z artykułami gospodarstwa domowego znalazłam wręcz idealny czerpak (w moim przypadku do pierogów i frytek), wystarczyło tylko wygiąć rączkę przerabiając na nóżkę, reszty się pozbyć i taaadaaa!!!! Miało być gotowe.
Właśnie, MIAŁO BYĆ




And in theory, almost immediately I did it. In the shop of household goods I found almost perfect scoop, it was enough just to bend the handle converting into a foot, to get rid of the rest, and taaadaaa !!!!! It was to be done.
IT WAS TO BE DONE.



Niestety okazało się ze rączka czerpaka jest jak najwyższej próby stal - niezniszczalna. Ileż ja się namęczyłam !!!! Kombinerki, obcęgi, nożyce do cięcia metalu, w tej desperacji nawet młotek. Nic jednak nie pomagało. Cały rok męczyłam się z cholerstwem. Cały rok przerzucałam z miejsca na miejsce coraz bardziej wkurzona na swoja własną niemoc i kiedy tydzień temu postanowiłam się ostatecznie poddać i wyrzucić dowód mojej porażki dostałam olśnienia.
Wytnę tylko tyle ile się da a nogi zrobię z drewnianych patyczków !!!


Unfortunately, it turned out that the scoop's handle is like best from the best steel - indestructible. How hard I tried !!!! Pliers, pincers, scissors for cutting metal, in this desperation, even a hammer. But nothing worked. All year struggled with the damned thing. All year moved from place to place more and more pissed off, and a week ago when I decided to finally give up and throw the evidence of my failure away I found a solution.

I will only cut off as much as possible and the legs will make with wooden sticks !!!



I od teraz to już bułka z masłem :) Prawdziwy kącik Pszczółki M.
1. Wycięłam z czerpaka siedzisko
2. Skleiłam trzy drewniane patyczki
3. klejem na gorąco przykleiłam je do siedziska
4. wycięłam koło z milutkiego materiału i
Tym razem to naprawdę jest GOTOWE !!!!


And now it's a piece of cake :) True M.Bee Corner
1. cut the seat
2. stuck together three wooden sticks
3. with hot glue glued legs to the seat
4. cut out a circle from fabric and
This time it 's really READY !!!!















Mam tylko małe ale do mojego siedzenia. Wydaje mi się że mogło być bardziej puszyste. To nie prezentuje się najlepiej.  Przy okazji uszyję coś z wypełnieniem :) Jednak nie jest źle. Jest fajnie :) 


There is only small "but" to my seat. It seems to me it could be more fluffy. It does not present perfect . Later I'll try to sew something with filling :) However, it is not bad. It's quite good :)

4 komentarze:

  1. Jest fajnie:) i brawa za kreatywność, niesamowite jak to dobrze się prezentuje! Intrygująca jest bluzka Anji pokażesz więcej:)? ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) - bluzką nie ma się co chwalić :( ale pokażę, pokażę

      Usuń
  2. Kreatywność, pomysłowość i ogromna wyobraźnia sprawiają, że stale nas zaskakujesz:) dg bradzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń