wtorek, 4 października 2016

lalkoholizm

Czy to już przypadkiem nie jest najwyższy czas przyznać się przed sobą że mam problem.....
Stałam się właśnie właścicielką nowej made to move Barbie.
Aaaaaaaa... bo się wkurzyłam w pracy, zajechałam do empik'u a tam - lalka za 66 zeta.
66 zeta i ani grosza więcej!!!!.
Chyba sami rozumiecie że za taką cenę grzechem byłoby jej nie nabyć.
No to nie zgrzeszyłam i wróciłam do domu z.... japoneczką 

Isn't the right time to admit that I have a problem .....
I became the new owner made to move Barbie.
OOOOOOOOh ... I was pissed off at work, got to empik and there - a doll for 66 pln.
Only 66
 pln !!!!
I hope You understand that it  would be a sin not to buy doll with this price.
Well, I did not  sinned and came home with........ a Japanese.


Wiem wiem, wiem. Najgorsza z lalek, ostatnia z listy moich życzeń. Ale powtórzę to raz jeszcze - 66 zeta !!! Za tą kasę to ona może służyć za przeszczep ruchomego ciałka dla Ani. No i kupiłam.

I know. Worst of the dolls, the last on my wish-list. But I will repeat it again - 66 pln!!! For this money she can be only moving body for Ania in the future. So I bought her.

Niewiele mogę jeszcze o niej powiedzieć.
Miała fatalnie tłuste włosy które zostały już przeze mnie sporo podcięte. Wymyśliłam żeby obciąć ją na bob'a (szczególnie że przecież ze względu na przeszczep ciałka głowa była przeznaczona na eksperymenty), ale kiedy zrobiłam jej dwa zdjęcia okazało się..... że twarzyczka nie jest taka brzydka. Wręcz fajna jako odmiana wśród chmary europejek. Wygląda na to że jeszcze zostanie u mnie jakiś czas. 

There is not much to can say about her.
She had a terrible greasy hair that has been already  undercut by myself. I wanted to have a Bob-cut(especially that she is only a body to bee transplant  - head was bought for experiments), but when I did it two pictures ..... it turned out that the face was not so ugly. Quite cool, change of  European-faces dolls. It seems that more will stay with me for some time.





 
Zdjęć niewiele bo panna nawet nie ma imienia, ale obiecujemy obie że się rozkręcimy. Jej twarzyczka jest naprawdę fotogeniczna i na pewno zdjęcia będą robiły się same
 
Not many pictures cause doll still has no name, but we both promise  this is only a beginning. Her face is really photogenic and I;m sure pictures will be made themselves.
 

5 komentarzy:

  1. No No Anno szalejesz, ALE ja też nie mam umiaru kiedy widzę kolejny cudny naszyjnik boho w super przecenie heh;D!
    Buzia faktycznie ładna, ale te włosy...?! wszystko w Twoich rękach :D ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęśliwie dla mnie okazało się że umiar jeszcze mam!!! Trafiłam na przecenę Kopciuszka i w sukni balowej i ślubnej, obie w sporej przecenie i .... nie kupiłam.
      CHoć wykonanie obu sukienek wręcz wzorcowe, choć detale obu sukienek zachwycające, twarzyczka dla odmiany zupełnie nie Barbiowa, to z powodu nieruchomego ciałka po prostu jej nie zakupiłam. Jestem dumna z siebie szczególnie że przecież wracałam z dwoma stówami premii kwartalnej w kieszeni.
      Będzie na buty. :)
      A włosy już wyglądają odrobinę lepiej.

      Usuń
  2. Ekstra, że grono się powiększa. Ładne są te lalki, mają takie naturalne twarze. Z włosami sobie poradzisz:) dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy ich trochę nie za dużo :( boze narodzenie mnie przeraża

      Usuń
  3. Aniu pamiętaj to ma być przyjemność, przerażanie nie może wchodzić w grę najwyżej kilka Pań dostanie wolne:)

    OdpowiedzUsuń