piątek, 7 maja 2021

KKW

To taka trochę stara sesja. Powstała półtora roku temu. 

Jak niewiele moich strojów ten był bardzo silnie inspirowany jedną z celebrytek. W trakcie sesji planowałam że przy jej publikacji zapytam Was kogo macie na myśli patrząc na te obrania. Niestety poniewż minęło już bardzo dużo czasu, mój pomysł się już raczej nie uda dlatego od razu powiem Wam że inspiracją do dzisiejszego wpisu był kolekcja Yeezy którą w swoim czasie Kim Kardashian bardzo intensywnie reklamowała.

This is kind of an old session. Photo shoot took place  one and a half years ago.

Like only few of my outfits, this one was very strongly inspired by one of the celebrities. During the session, I planned that when it will be published, I will  ask you who was my inspiration.. Unfortunately, because  lot of time has passed, my idea will probably not work, so I will tell you right away that the inspiration for today's post was the Yeezy collection that Kim Kardashian advertised intensively some time ago.

www.popsugar.co.uk 

Więc dzisiaj moja Hope, zainspirowana Kim Kardashian West, ma na sobie biker shorts (kolarki) połączone z koronkowym body i skórzaną marynarką.

I choć pomysł bardzo mi się podobał, jakoś nie umiałam mojego entuzjazmu przelać na sesję. A szkoda bo  wiele sobie po tych zdjęciach obiecywałam.

So today my  Hope, inspired by Kim Kardashian West wears biker shorts paired with a lace bodysuit and leather jacket.

And although I liked the idea very much, somehow I couldn't show my enthusiasm in this session. It's a pity because I thought it will be very good phooshoot.


Kolekcja / Collection: no name
Model: Hope












4 komentarze:

  1. To nie sprawiedliwe, że one we wszystkim tak dobrze wyglądają. Body bardzo seksowne. Bardzo mi się podoba ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie pracuję nad nowymi koronkowymi body :) I mam to samo poczucie niesprawiedliwości patrząc jak nawet średniej jakości ciuszki wyglądają świetnie na tych lalkach :)
      Ale z drug1iej strony mi to bardzo ułatwia pracę :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. To najprostsze bolerko ze skajki, lub ładniej mówiąc z eko skóry, bez żadnych zakładek i podszewek. No i od razu przyznam że te ubranka są bardzo nietrwałe. Noszone czy nie, pękają z czasem :) Chociaż po cichu liczę jeszcze na kilka fajnych sesji 😁

      Usuń