wtorek, 25 maja 2021

Brunetki, brunetki

Dzisiejsza sesja powstała specjalnie  na insta, w godzinach wieczornych. i trochę mi nie wyszła.
Nie trochę. Bardzo. 
Zdjęcia  takie trochę smutne, bez życia, bez radości - co ciekawe - tak właśnie czułam się robiąc te zdjęcia :). Czyżby po raz kolejny podświadomość stara mi się powiedzieć że nic na siłę?
Że czasem lepiej sobie odpuścić? 

Today's session was created especially for insta, in the evening, and it didn't work.
Realy.
My photos are a bit sad, lifeless, without joy - interestingly - this is how I felt taking these photos :). Is the subconscious trying to tell me once again that nothing forced is good?
That sometimes it is better to let go?

Jedyna rzecz warta uwagi to nowa koszulka - UWAGA  uszyta z rajstop. Moje nowe wielkie odkrycie w lalkowym świecie. Grube, bawełniane rajstopy to świetny materiał na lalkowe ubrania.
Maxi elastyczny, ukrywa i wybacza nawet wielkie niedoskonałości, świetnie się nakłada na na lalkowe ciałko.  Tylko jest jeden warunek którego trzeba się trzymać - rajstopki muszą być grube. 

The only thing worth paying attention to is the new T-shirt - NOTE made of tights. My new great discovery in the doll world. Thick, cotton tights are a great material for doll clothes.
Maxi flexible, hides and forgives even great imperfections, it is perfect for a doll's body. There is only one condition that you have to stick to - the tights must be thick.

Ja, niezwykle szczęśliwa po uszyciu pierwszych rajstopek, poleciałam jak głuptas to PEPCO - w czasie kwarantanny mieliśmy jeden otwarty sklep w "niesupermarkecie" - szukać dziecięcych par rajstop do przerobienia, Niestety z grubszych wersji były tylko szare z czarnymi serduszkami, a że ja jestem niecierpliwa i nie chce mi się czekać na jesienny asortyment, skusiłam sie też na zakup rajstopek cieniutkich pastelowych. 
I dzisiaj tego nie zobaczycie, ale bluzeczka z cienkich rajstopek po prostu nie wygląda. ZA to szara wygląda i to fajnie :)


The only thing worth paying attention to is the new T-shirt - NOTE made of tights. My new great discovery in the doll world. Thick, cotton tights are a great material for doll clothes.

Maxi flexible, hides and forgives even great imperfections, it is perfect for a doll's body. There is only one condition that you have to stick to - the tights must be thick.

Unfortunately, thicker versions were only gray with black hearts, and since I am impatient and I do not want to wait for the autumn assortment, I was also tempted to buy thin pastel tights.

Today you will not see it, but a blouse made of thin tights just does not look good. BUT gray piece of clothes is nice :) 



Kolekcja/ Collection: no name
Model: Reja, Ania, Lillya, Hope, Ciri

a w tle poprawiona sofka  z IKEA:)

in the background  IKEA's sofa after correction :) 








4 komentarze:

  1. Mi się podoba ta, sesja. Wcale nie jest smutna. A bluzka z rajstop jest rewelacyjna. Świetnie się układa. Bomba😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzka będzie się musiała pojawić zdecydowanie jeszcze nie raz i solo :)
      Niewiele ubrań tak mnie cieszy po uszyciu, tym bardziej że był to eksperment.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Choć niedużo w tym mojej zasługi, cieszę się że udało mi się skompletować takie różne urodowo lalki.

      Usuń