poniedziałek, 12 czerwca 2017

Łóżko

No coś mi trochę odbiło w ten weekend. W pół godziny wydałam 250 złotych na lalki a jeszcze jedna paczka będzie płatna przy odbiorze. Coś mnie po prostu opętało. Za tą kasę mogłam mieć super parę butów a jak by się udało to może dwie.....
Sugerujecie że nie samymi butami człowiek żyje?
No jakoś tak nie mogę się z tym zgodzić :)

I was a little bit crazy this weekend. In half an hour I spent 250 zlotys on dolls, and another delivery is still not paid. It's freaking me out. For this money I could have a super pair of shoes and how knows maybe two .....
Do you suggest that a man does not live for shoes?

Well somehow I can not agree with this :)

Ale..... hobby też ważne szczególnie że wydatek długoterminowy. Pozamawiałam zatrzaski, cekiny, koraliki ..... Liczę na to że zakupy wystarczą na dłuuuuuugi czas.

But ..... hobby is also important, especially that it was long-term expenditure. I ordered snaps, sequins, beads ..... I hope the purchase will be enough for a long time.


No i zamówiłam patyczki lekarskie. Uwaga!!!! Zabieram się za łóżko dla Pszczółki. W zasadzie już się zabrałam ale ponieważ założyłam sobie że te produkcje pokażę dopiero po pszczółkowej  wprowadzce (żeby nie psuć niespodzianki) dziś dumnie przedstawię tylko projekt.
Sparzonych palców jako, po raz kolejny, przestrogę by bardzo uważać przy pracy z gorącym klejem wam oszczędzę.


And I ordered medical sticks. Warning!!!! I'm starting making doll bed. Basically I have already made something ,but because I decided to show my Bee M. productions only after removal, introduction (not to spoil the surprise) will be shown much, much later, I will show only project today.
The burned fingers as, once again, a warning to be very careful when working with hot glue I will keep for myself




4 komentarze:

  1. Jak ja dobrze to znam ostatnio;) Szał zakupów w sklepie z koralikami i radocha z kolejnej paczki :D Przypominam, że czekam na Twój projekt bransoletki, którą Ci obiecałam, chyba że ma to być niespodzianka :)
    W razie czego mogę podesłać namiar na sklep, w nim same cudeńka, mam już tam mały rabacik...;)
    Łóżko coś czuję będzie mega!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musze sie poważnie zastanowic nad zestawem kolorow :)
      Radocha radochą ale przy odbiorze paczki a szczególnie obejrzeniu paragonu jakiś taki kac moralniak mnie ogarnia

      Usuń
  2. Laski podziwiam Was. Cierpliwość to Wasze drugie imię. A Pszczółka nawrt nie wie jakie ma szczęście, że ma takie ciocie jak Wy.DG

    OdpowiedzUsuń
  3. My mamy szczęście że mamy Pszczółkę :) nie ma większej radości niż chwila kiedy bierze w ręce prezent :)

    OdpowiedzUsuń