poniedziałek, 12 września 2016

Lady Diana po raz kolejny

Ok,
sytuacja jest następująca: mogłam albo wykorzystać chwilkę wolnego i wrzucić prawie same zdjęcia bez komentarza, albo mogłam czekać na dłuższą moment i do zdjęć naskrobać coś w moim stylu.
Chyba domyślacie się która opcję wybrałam i na pewno wiecie że był to zły wybór :).
Cholera, po prostu od jakiegoś czasu albo nie mam wolnej chwili, a jak już ją znajdę jestem zbyt zmęczona żeby wykrzesać w sobie odrobine erudycji.....
Proza życia............   

OK,
the situation is as follows: I could either use a few free second free and put here almost  only session with photos without comment, or I could wait for a long free time and to photos scribble something "in my style".
I'm sure You guessed which option I chosed and you know howa bad choice it was :).
Damn, since four weeks i do not have a free moment, and if I have I'm too tired
to find a little bit of erudition .....
The prose of life............


Dziś, mądrzejsza o doświadczenie wybiram opcje nr2, a jak tylko się wyrobię i obrobię wszystko Wam wyjaśnię :) Zatem zapraszam na obiecane w komentarzach fotele i Dianę w nieco nieoczywistym komplecie :)

Today, wiser for the experience I'm choosing options no.2, and as soon as I have free time I'll explain everything :) So, I invite you to the promised seats in the comments, and Diana in some unobvious set :)

Kolekcja: no name
Modelki: Diana













1. To nie jest jeszcze "zaczytana w grze o tron" sesja :)
2. Nigdy celowo i umyślnie nie zestawiałabym tak oczywistych zestawu, ale...... zaskakująco dziwnie dla mnie, całkiem mi to gra :)

1. It is not yet " game with thones" book session :)
2. I would never  intentionally nake this kind of set . It's too obvious, but surprisingly ...... strange to me, it looks not bad :)

 

4 komentarze:

  1. Ten nieoczywisty komplet w tak oczywisty sposób pasuje, że to aż niesamowite:) wow genialny kolor, delikatny nadruk i świetna góra! I Diana pasuje w tej sesji, czasem ten jej make'up i tleniony blond trochę rażą, ale tu podobnie jak w sesji ślubnej jest tak bardzo na miejscu:)włosy ma pięknie ułożone - wspaniale tu wygląda!
    FOTELE super!!! bardzo fajny nowy zestaw mebli, bardzo fajnie wyglądają te paski:D ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Choć przez krótką (naprawdę bardzo krótką) chwilę fotele nawet mi się spodobały, to muszę przyznać, że jestem nieco zaskoczona takim optymistycznym ich odebraniem. I dlatego postanowiłam się Wam przyznać e razem z fotelami wycinałąm i zszywałam nową sofę. Miał być komplet, ale że fotele nie wyszły najciekawiej sofę sobie odpusciłam, ale kto wie..... może czas spróbować i do niej podejść bogatsza w fotelowe doświadczenia. Niewykluczone.
      A co do Diany masz świętą rację. Jeśli ubranko do niej pasuje lala aż błyszczy, ale jak tylko cos nie zagra to zgrzyty na całej linii :)

      Usuń
  2. Genialne mebelki. Wow jest po raz kolejny pod ogromnym wrażeniem. Jak zawsze nas zaskakujesz. Diana wkomponowała się wyśmienicie w scenerię. Bardzo mi się podoba DG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha !!! No tak właśnie miało się to skomponować :) CHoć fotele na żywo, naprawdę nie prezentują się okazale.

      Usuń