poniedziałek, 22 sierpnia 2016

W kamiennym kręgu

Czy to mnie już pamięć zawodzi, czy raczej pogada "daje ciała" na całej linii?
No jakby na to nie patrzeć jeszcze nie tak dawno temu moim sierpniowo- wakacyjnym dylematem była decyzja czy wieczorem posiedzieć w katanie narzuconej na t-shirt czy jednak zamiast jeansu wieczór spędzić w mięciutkiej bluzie. Teraz wygląda na to, że trzeba się zastanawiać czy katana ubrana na bluzę wystarczy żeby nie dygotać z zimna sierpniową wieczorową porą. No lekki absurdzik moim skromnym zdaniem.
Przecież są jeszcze wakacje!!! Dzieciaczki mają śmigać z japonkach i krótkich spodenkach do nocy a ja mam jeszcze zrobić lalkom sesję w bikini nad wodą!!!
Co ja marzę o bikini..... nawet z letnimi ciuszkami się jeszcze nie rozpędziłam.
A jakby tego było mało, to jeszcze mam plagę komarów. Tną wieczorami jakby od co najmniej dwóch lat były na diecie wegańskiej i żywiły się jedynie kroplami rosy........

Do I have problem with my memory fails, or rather can say that we have problem with summer this year?
Not so long ago my my august-holiday dilemma was whether to spent evenin in jeans jacket wearn  on a t-shirt or spend the evening in soft sweatshirt. Now it seems that leople can have dilema if jeans jacket dressed on a sweatshirt is enough for evening in august. For me -  small absurd.
After all, we still have vacation !!! Little children should run all evening in flip-flops shoes and shorts and I have  to make dolls session in a bikini on the water !!!
What I dream about bikini ..... I don't have pictues in summer clothes.
And as if that were not enough, I still have a plague of mosquitoes. They cuts in the evenings like there were at least fo two years a vegan fed only with dew drops ........


I oczywiście jakby tego było mało sama ostatnio nie mam nawet okazji żeby usiąść do sesji, nawet takiej najbardziej spontanicznej ze spontanicznych.
Nie pozostaje mi zatem nic innego jak poszperać w swoich sesjowych czeluściach i znaleźć coś jeszcze w klimacie.....  
Co powiecie na Anię?
W najbardziej prostej z prostych stylizacji, chyba w najbardziej sportowym wydaniu od pierwszej sesji, ale jakże uroczą tym razem ........:)

And, of course,  as if this was not enough, I recently do not have even occasion to sit down for a session, even the most spontaneously.
Therefore it remains me nothing but poke in my already made session and find something  proper....
How about Ania?
In the most simple of simple styling, probably her the most sports edition, but how lovely she looks this time ........ :)


Kolekcja: no name
Modelki: Ania

















Zaraz powiecie, phiiiiii !!! to przecież najprostszy podkoszulek i równie nieskomplikowane spodnie. Co w tym ładnego....
Jak to co?? Ania !!!!! No przecudnej urody aniołek  (przynajmniej na tej sesji:) )
A i w prostocie również może być piękno.
Uważam, choć to zabrzmi bardzo nieskromnie, że udał mi się ten podkoszulek i leży bardzo fajnie na lalce. Ma śliczniutkie kropeczki, w fajnych kolorach i prezentuje się uroczo. A najbardziej neutralne z neutralnych spodenki tylko tą ładność podkreślają.
Takie jest moje zdanie i absolutnie go nie zmienię. Koniec, kropka.

I know, you say say, phiiiiii !!! It's the simplest T-shirt and pants equally uncomplicated. What's so nice is in this set????....
What ?? Ania !!!!! THis incredibly beautiful angel (at least for this session :))
And simplicity can also be beautiful.
Although this sounds very immodest, Iwill say that T-shirt looks very good on the doll. It has sweet dots, cool colors and looks lovely. And here even the most neutral shorts looks good.
That is my opinion and I'll not change it. End of story.


P.S. Sesja okazałą się dla mnie nieco bolesna. Podczas pstykania zdjęć, nie tylko że oblazły mnie mrówki, ale jeszcze na dodatek pogryzły - pierwszy raz w życiu. Oczywiście da się przeżyć, ale czy na własne życzenie chciałabym przechodzić to raz jeszcze? niekoniecznie :P

6 komentarzy:

  1. Na Anię zawsze powiemy TAK! Na Anię z kotełkami powiemy BARDZO TAK!!! Nawet tak prosta stylizacja prezentuje się uroczo i wdzięcznie - zresztą ja zawsze tak chodzę, no może nie w aż tak eleganckim wydaniu:)) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą :) Niby nic takiego a oko cieszy.

      Usuń
  2. "W Kamiennym Kręgu" hehhe tiaaaa była kiedyś taka hitowa telenowela :))))Ale nie mieli takiej ładnej aktorki jak Ania z tego co mgliście sobie przypominam.. ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i zdecydowanie nie było tam białych T-shirtów :)

      Usuń
  3. Prosta stylizacja ale urzekająca. Podoba mi się DG

    OdpowiedzUsuń