poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Guy

Czy ja zwariowałam?
Tak.
Niestety.
Mam faceta.

Am I crazy?
Yes.
Unfotunately.
I have a man.

Tak się cieszyłam go zamawiając.
Był wyjątkowo drogi. Nieprzyzwoicie. Szczególnie że jego damskie odowiedniki można przecież kupić już za 70 złotych. Ale był też jedyny w swoim rodzaju. I też sam w sobie był wyjątkowy - w końcu made to move. Jedyny taki rodzynek w mojej kolekcji - bo sztywnonogi Paul nie będzie się już liczył

Kiedy tylko doszedł, zerwałam z niego całe ubranie i pozostawiłam  golaska.

I was so happy ordering him.
He was extremly expensive. Indecently. Especially since female equivalent can be bought for only 70 zloty. But he was one of a kind. He was also unique itself - made to move. The only raisin in my cllection - becaue my stiff-legged Paul will be the past.
As soon as he arrived, I ripped off all his clothes and left nacked.

Mężczyzna, szatyn (Paul jest blondynem) z muskularnym ciałkiem made to move.
Czego chcieć więcej.
P.S. w jego ubranie wskoczył Paul
P.S.2 - mój facet ma kłopot ze stopami - są absolutnie niestabilne i niesztywne - bedzie bardzo trudno nad tym zapanować podczas zdjęć

Male, dark-haired (Paul is blond) with muscular made to move body.
What more I could ask for?
P.S. Paul jumped into his clothes.
P.S.2 My guy has problems with feet - they are absolutely unstable and non-rigid - it will be hard to control them.

www.matel.com






I przyjechałam moja siostra.
I co powiedziała?
Ależ ten facet ma dziewczęcą urodę. On wygląda jak dziewczynka.
Dziewczynka ??!! Jak ??!! Kiedy ??!!
Dużego wyboru nie miałam. Kolekcja BMR 1959 ma tylko dwóch facetów - ma mojego, meskiego, bez domalowanych rzęs, bez makijażu, bez pomalownych paznokci  i zupełne przeciwieństwo mojej wersji - zielonowłosy facet w pełnym makijażu  

And my sister arrived.
What did she say?
This guy has a girlish beauty. He looks like a girl.
Girl ??!! How ??!! When ??!!
I didn't have much choice. The BMR1959 collection has only two guys - has mine - male, without painted eyelashes, without make-up, without painted nails and has total opposite  version - green-haired guy in full make-up.


www.matel.com

Do pierwszej sesji użyłam oryginalnej bluzy, choć ten oversize nie do końca jest w moim stylu.
Nie cierpię jego klapek, wiec na szczeście miałam buciki z wcześniej kupionego zestawu meskich ubranek. 
I uszyłam mu nowe spodnie. Jego oryginalne zupełnie mi nie odpowiadają, to co kupiłam zdąrzyłam Wam już wczesniej skrytykować. Za to moje są dopasowane - nie za ciasne i też nie za luźne. Mają prawdziwy pas i prawdziwe kieszenie, ale dziś tego nie zaobczycie. Jedynie ich długość nie była pierwotnie zakładania. Podczss zaprasowywania przypaliłam nogawki, a ze było mi szkoda ich wyrzucić (za dużo pracy) zrobiłam z nich 7/8 :)

I have used oryginal sweatshirt for the first session, although oversize is not my style.
I hate his flip-flops, so fortunately I had shoes from the set bought earlier.
And I have  sewed new pair of pants. Oryginal ones do not suit completely and I have criticized what I bought earlier. Mine are fitted - not too tight, not too loose. THay have real pockets (not visible today). Only their length is not planned. During ironing I have burned the fabrics  and because rest was quite good I have made 7/8.

I co? 
On naprawdę ma damską urodę !
To dziewczęcy facet 
Moja siostra miała rację

And what?
He is a girlish guy!
My sister was right











6 komentarzy:

  1. Pierwsze co pomyślałam, że brwi powodują, że ma dziewczęcą twarz :D a potem czytam, że o tym piszesz. Ale zdjęcia się nie załadowały te poniżej jest tylko ciemny kwadrat z białym kołem :( i nie wiem jak leżą spodnie....AG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjecia poptawione, jrdnak spodni za bardzo i tak nie widać przez oversize'ową bluzę :( - następnym razem będą w pełnej krasie - zdjęcia już są

      Usuń
  2. Ta bluza to porażka :D Anno jedyna nadzieja w Tobie ! ag

    OdpowiedzUsuń
  3. Może i troszeczkę damski ale za to zupełnie inny. Coś czuje że namiesza w tym damskim towarzystwie😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już miesza - zamiast szyć kiecki wycinam drugą koszulę :)

      Usuń