sobota, 28 marca 2020

Wiosennie

Muszę dziś umyć okna. wielkie,  dlatego dziś tylko zdjęcia ….

I need to clean windows, hidge, so only pictures today…..

… mojej pięknej bluzeczki - nowego nabytku. 
I uwaga, nie mówię tego często - ależ mi wyszło !!!!

… my beautifull blouse - new piece of clothes.
And atention, I'm not saying this often - I did it very well !!! 

Te cudne koraliki dające boho vibes. Świetny ozdobny szew. I całkiem dobry wykrój....
Niestety, bo niestety chyba największą zasługę można przypisać samemu materiałowi.

These wonderful beads giving boho vibes. Amazing decorative seam. And quite good pattern…
Unfortunately, because unfortunately material itself deserves whole success.

A ten dostałam od koleżanki więc mojej zasługi, w tym sukcesie, prawie nie ma.

Co ciekawego - wydaje mi się że ten materiał to dwie kieszonki z koszuli a ja uszyłam z nich i bluzkę i męskie spodnie :)

I got it from my friend, so it's not my success.
What is funny, I thnk this fabric is a pockets from a blouse and I was able to make a blouse and men trousers. 

Kolekcja / Collection: no name
Model / Model: Summer














4 komentarze:

  1. Bluzka jest genialna. Jesteś już perfekcjonistą w stosowaniu koralików. Ekstra

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu wspaniała robota :D aż mi się oczy zaświeciły do tego zestawu, i tak sobie myślałam oglądając zdjęcia, że może jakiś butik dla większych kobiet niż Barbiochy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, był trochę robiony pod Ciebie :) z Twojego materiału w końcu.
      Ale spodnie też wyszły nieźle. Świetny materiał - choć miałam obawy że jest trochę za sztywny szczególnie na damski podkoszulek. Niepotrzebnie, zupełnie niepotrzebnie.

      Usuń