wtorek, 3 marca 2020

Lion the king

Zacznę od tego:
I'll start with this:



I wszystko jasne
And everything is clear.

Najpierw była piosenka Beyonce do nowego Króla Lwa, po piosence przyszedł czas na klip, a klip okazał się... inspiracją
First there was Beyonce's song for new Lion the king, after the song it was time for a clip, and clip became an…. inspiration.

Czy mogę jeszcze coś dodać?
Trochę długo się je robiło, bo trudno mówić o szyciu. A koraliki to był istny koszmar. Kilka dni nawlekania.

Can I add something else?
It took a long time to do it, because I can't say it was sewn. And the beads werea real nightmare. A few days of threading. Kolekcja / Collection: Lion the king Model / Model: Faith













4 komentarze:

  1. Coś wspaniałego. Znowu to zrobiłaś, znowu to zaskoczenie i szczena do ziemi. Wow wow. To arcydzieło mam nadzieje że masz tego świadomość!!!! Jestem pod ogromnym wrażeniem, oprócz tego, że jest przepiękne to zrobione ze smakiem, lekkością i pomysłowością

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rumienię się i nie wiem o powiedzieć.....
      bardzo dziekuje za komplementy, ale ten mój "sukces" jest sporo inspirowany .

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przyznam, że liczyłam w duchu na pozytywny odbiór mojej plecionej kolekcji, ale rzeczywisość mnie przerosła.

      Usuń