piątek, 14 czerwca 2019

Wzorzysta spódnica



Moja Ela jest jedną z bardziej wyjątkowych lal. Mam do niej bardzo sentymentalny stosunek. Niestety często nie umiem jej fotografować. Nie wiem jak uchwycić jej piękno i dziewczęcość. Co denerwuje mnie jeszcze bardziej, ponieważ jako okazję cenową udało mi się kupić jej klona jako zapasowe ciałko a skończyłam z siostrą bliźniaczką z fryzurką boba która... zawsze wychodzi ślicznie. 

My Ela is one of the most special dolls. I have a very sentimental attitude towards her. Unfortunately, I often can not photograph her. I do not know how to capture her beauty and girlishness. That annoys me even more, because as a price opportunity I managed to buy her clone as a spare body and it ended up as a twin sister with a bob hairstyle and she ... always looks pretty on pictures ...

Na szczęście zdarzają mi się lepsze dni, kiedy Ela na zdjęciach wygląda tak jak na to w pełni zasługuje :)
Dzisiaj Ela jest w wydaniu letnim. Prezentuje bardzo  proste body i też prostą spódnicę (koło, do którego doszyłam pasek, także nic szczególnego).
Fortunately, I have a better days when Ela looks like she deserve it fully :)
Today, Ela is in the summer edition. She presents a very simple body and also a simple skirt (a circle  with attached strap, also nothing special).
Kolekcja: no name

Modelki: Ela














 
I tak - body choć wyjątkowo proste do uszycia, choć wyjątkowo dobrze prezentują się na zdjęciach, nie jest ubrankiem które polecałabym do zabawy małym dziewczynkom. Na zdjęciach naprawdę prezentuje się Wam godnie i pięknie, więc jeśli chcecie uszyć coś podobnego do sesji - polecam, dla dziecka - też polecam, ale najlepiej z wciągniętą u góry gumką lub doszytymi ramiączkami - np. też z gumek na które nawleczono koraliki :) albo ozdobnych kawałków gumy - macie ogromny ich wybór w pasmanterii.
And yes - the body, although extremely easy to sew, although extremely well presented on the pictures, is not a clothing that I would recommend to play with little girls. The pictures really look beautiful and nice, so if you want to sew something similar to the session - I recommend it, for a child - I recommend it too, but preferably with an elastic band sewn up at the top or sewn straps - for example,elastics with threaded beads :) or decorative pieces of rubber - you have a huge choice in haberdashery.
Materiał na spódnicę bardzo mi się podobał kiedy go kupowałam, podoba mi sie nadal, ale nie jest łatwy do dopasowania z górami . Na szczęście udało mi sie ułożyć jeden zestaw i jestem z niego dumna :)
Fajna sesja mi wyszła.
I liked the material for the skirt when I bought it, I still like it, but it is not easy to fit with the top.
Fortunately, I managed to arrange this set and I'm proud of it :)
 had a good session


2 komentarze:

  1. Przecudowny zestaw, genialna spódniczka prezentuję się wspaniale z tym body. Naprawdę zacnie

    OdpowiedzUsuń