poniedziałek, 28 maja 2018

Rubie ascetycznie

Dzisiaj znów krótko.
Bo......
... trochę nie mam czasu,
... trochę nie mam nastroju,
... trochę nie mam natchnienia,
... trochę to nie najlepszy czas,
i jestem bardzo zmęczona.

Today  short again.
Because......
... I do not have time,
... I do not have mood,
... I do not have inspiration,
... it's not the best time,
and I'm very tired.


Dlatego bardzo bezpieczna sesja.
Z naturą w tle, bo prawie zawsze unosi ciężar sesji.
Z  prezentowanymi już ubrankami o których zdążyłam już sporo napisać, więc nie muszę nic dodawać.
Ze słońcem i moim najnowszym prezentem.

Miłego oglądania

That's why we will have a very safe session.
With nature as a background, because it's almost always  a good solution for a session.
With already presented clothes about which I have written a lot, so I do not have to add anything.
With the sun and my newest gift.

Enjoy seeing


Kolekcja: no name
Modelki: Rubie


 


 
 


 


4 komentarze:

  1. Urocza sesja. Od razu włączył mi sie klimat tunezyjski. Spódnica urocza, lekka i letnia. Skromna fryzura i wyszło cudeńko dg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nigdy nie myślałam o Tunezji ale rzeczywiście coś w tym jest :)

      Usuń
  2. OOOoooo moje klimaty dziś widzę ; ) spódnica z koła do ziemi i skąpa góra, podoba mi się! Zresztą na tą spódnicę swego czasu głosowałam, bo o ile się nie mylę była sesja rozważna i romantyczna, a ja wiadomo jak długie do ziemi i romantyczne to nie ma zmiłuj hih, ale fajnie wyszło, naturalnie i od razu widać, że na dworze gorąco :) ag

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ostatnio mnie insprujesz.... i tak to spódnica z romantycznej :)

      Usuń