niedziela, 15 kwietnia 2018

Plisowana królowa koloru

No i czas na najbardziej energetyczną z plisowanek w połączeniu z różem.
W życiu prywatnym nigdy, przenigdy nie zestawiłabym ze sobą tych kolorów.
Jeszcze nie tak dawno sklepy zarzucone były kombinacjami różu, czerwieni i pomarańczy. Jak ja stroniłam od tego zestawu. Stronię nadal, ale przecież lalkowy świat to magia sprawiająca że wszystko jest możliwe - nawet ja w roli projektantki :).
Co mogę powiedzieć o samym projekcie...

Ja sama uwielbiam czerwień i wszystko co czerwone mi się podoba. 
A czerwona spódnica, nawet z za dużą bluzką, za to z czerwonymi ustami jest moim faworytem.
A jak dodać do tego moją wymarzoną tapetę z motywem Street from USA.....
sesja jest po prostu gotowa :)

It's time for the most energetic of the pleated skirts today compiled with the pink.
In private life, I would never put together these two colors.
Not so long ago, shops were thrown  by combinations of pink, red and orange, and I hated this set. I don't like it today, but doll world is a magic place when everything possible - even me as a designer :).
What can I say about the project itself ...

I love red and everything redich I like.
A red skirt, even with too big blouse, but with red lips is my favorite.
When I add to it my dream wallpaper with motif of street from USA .....

photo session is ready :)

Kolekcja: plisowanka
Modelki: Summer

















I co?
Super nie?
Ja po prostu przepadam za tym zestawem. Aż mi się buzia sama śmieje kiedy patrzę na te zdjęcia. I powiem to po raz enty jak bardzo lalkom Barbie służy kolor czerwony, a przecież tak mało jest oryginalnych lalkowych ubranek w tym kolorze. Na prawdę Mattel jeszcze na to nie wpadł? Aż nie chce mi się wierzyć.
Nie pogniewam się też na grad komplementów dotyczących płaszczyka, bo choć zapięty wygląda mniej niż przeciętnie, rozpięty prezentuje się uroczo :).


And what?
Great isn't it ?
I'm just amazed with this set. My face laughs when I look at these pictures. And I say this once and for all,  Barbie dolls love red, and red loves Barbie. I don't understand why so few original doll's clothes in this color. Mattel can't see it? I do not want to believe it.
I will not be angry with compliments of the coat, because although the strap looks less than average, unbuttoned presents itself beautifully :).


 

2 komentarze:

  1. Zdecydowanie to mój faworyt wśród plisowanek. Przepiękny kolor czerwony. Uwielbiam to zestawienie. Podoba mi się dosłownie wszystko DG

    OdpowiedzUsuń
  2. Tu też mi się podoba wszystko :)

    OdpowiedzUsuń